ctopli

۴۴ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد اقامه نماز مؤلفه چه کسانی است

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 6 صفحه


قسمتی از متن .doc :

اقامه نماز مؤلفه چه کسانی است؟

مقدمه

خدای منان از روی لطف بی پایان بر آدمیان منّت نهاده، به آنها اجازه معراج به عالم ملک و ملکوت عطا فرموده و نماز را نردبان ترقی و ابزار ارتقاء به عالم بالا قرار داده است.

انسان خاکی که همواره اسیر امیال نفسانی و غرایز حیوانی است، به هنگام نماز پرده های ظلمانی جهان ماده را کنار می زند، جاذبه دست و پاگیر کره خاکی را می شکند، موانع نیرومند عالم شغلی را از جلوی پایش بر می دارد و به جهان بالا راه می یابد، با خدای خود بی واسطه سخن می گوید، و درد دل می نماید و خود را از چنگال نفس و شیطان می رهاند.

نماز اوج معراج انسان، راز و نیاز با خدای سبحان، موجب نزول رحمت یزدان، سنگر مبارزه با نفس و شیطان، بازدارنده انسان از خطا و عصیان، وسیله ی تقرب پارسایان و رمز بندگی مخلصان است.

نمازگزاران چه کسانی هستند؟

در قرآن کریم ضمن آیاتی خدای متعال نمازگزاران واقعی را معرفی می نماید و اینکه اقامه نماز چه تأثیری در زندگی مادی و معنوی انسان دارد را ذکر می کند که بدین وسیله اهمیت اقامه نماز را بیان می دارد.

نماز؛ نشانه مومن

" قل لعبادی الذین امنوا یقیمواالصلوة و ینفقوا مما رزقناهم سراً و علانیة من قبل ان یاتی یوم لا بیع فیه ولا خلال." (ابراهیم / 31)

بگو به بندگان من که ایمان آورده اند، نماز را بر پا دارند و از آنچه به آنها روزی داده ایم پنهان و آشکار انفاق کنند، پیش از آن که روزی فرا رسد که نه چیزی توان خرید و نه دوستی کسی "جز خدا" به کار آید .

در این آیه خداوند به وسیله پیامبراکرم(ص) به بندگانی که ایمان آورده اند دستور می دهد که تا روز قیامت او را رها نکنند که در آن روز هیچ مجالی برای جبران از دست داده ها نیست و از میان تمام راههایی که به خدا می رسد، اقامه نماز و انفاق – یقیمواالصلوة و ینفقوا – را بیان می کند. چرا که تمام دستورات دیگر (که اصلاح بین خدا و بندگان و بنده با بندگان دیگر است) از این دو رکن منشعب می شود و این تاکیدی دیگر بر اهمیت نماز است.

در جای دیگر می فرماید:

"انما المومنون الذین اذا ذکرالله وجلت قلوبهم و… . الذین یقیمون الصلوة و مما رزقناهم ینفقون." (انفال / 2- 3)

مومنان کسانی هستند که چون ذکری از خدا شود، "از عظمت و جلال خدا " دلهایشان ترسان می شود و … . کسانی که نماز را به پا می دارند و از هر چه روزی آنها کردیم انفاق می کنند.

در این آیه از جمله صفات بارز مومنان را اقامه نماز می داند. چرا که وقتی ایمان در دل مستقر گردید، انسان به سوی عبودیت معطوف شده و با اخلاص و خضوع، پروردگار خود را عبادت می کند که از بهترین مظاهر آن نماز است. "وجل" همان حالت خوف و ترسی است که به انسان دست می دهد که سرچشمه آن یکی از این دو چیز است: گاهی به خاطر درک مسئولیتها و احتمال عدم قیام به وظایف لازم در برابر خدا می باشد، و گاهی به خاطر درک عظمت مقام و توجه به وجود بی انتهای او است. مومنان در پرتو احساس مسئولیت و درک عظمت پروردگار و همچنین ایمان فزاینده و بلندنگری توکل، از نظر عمل دارای دو پیوند محکمند، پیوند و رابطه نیرومندی با خدا و پیوند و رابطه نیرومندی با بندگان خدا.

تعبیر به اقامه نماز (به جای خواندن نماز) اشاره به این است که نه تنها خودشان نماز می خوانند بلکه کاری می کنند که این رابطه محکم با پروردگار همیشه و در همه جا بر پا باشد.

خدای متعال در آیه دیگر می فرماید:

"والمومنون والمومنات بعضهم اولیاء بعض یامرون بالمعروف و ینهون عن المنکر و یقیمون الصلوة …" (توبه / 71)

و مردان و زنان با ایمان یار و یاور یکدیگرند، امر به معروف و نهی از منکر می کنند و نماز برپا می دارند… مؤمنین علاوه بر این که به خاطر دوستی و محبتی که نسبت به یکدیگر دارند، همدیگر را به نیکی ها دعوت و از بدیها و منکرات باز می دارند و بر خلاف منافقان که دلهایشان را گرد سیاه نسیان یاد حق فرا گرفته، دلهایشان از یاد حق سرشار بوده و به نور ذکر خدا جلا یافته است و برای محکم شدن رشته یاد خدا نماز را بر پا می دارند و قرآن را وسیله هدایت و بشارت برای مومنانی می دانند که (هدی و بشری للمومنین. الذین یقیمون الصلوة و یوتون الزکاة و هم بالاخرة هم یوقنون. – قرآن – وسیله هدایت و بشارت برای مومنان است. کسانی که نماز را بر پا می دارند و زکات را ادا می کنند و به آخرت یقین دارند.)

خدای متعال در سوره مومنون / آیه 1 و 2 می فرماید:

"قد افلح المومنون. الذین هم فی صلاتهم خاشعون."

مومنان رستگار شدند. آنها که در نمازشان خشوع دارند.

در این آیات رستگاری را برای مومنان می داند، کسانی که نه تنها ایمان در قلوبشان وارد شده بلکه به صفات حسنه ای نیز متصفند. اولین آنها خشوع در نماز است. قرآن با بیان این ویژگی، این نکته را یادآوری می کند که نماز الفاظ و حرکات بی روح نیست بلکه به هنگام نماز مومنان آن چنان متوجه پروردگار می شوند که خود را ذره ای می بینند در برابر وجود بی پایان. قرآن در واقع نماز را اولین شرط ایمان ذکر می کند. لذا مومنان برای حفظ ارتباط خود با این وجود بی پایان، بر نمازهایشان مواظبت می کنند. "والذین هم علی صلواتهم یحافظون." (مومنون / 9) و آنها که بر نمازهایشان محافظت دارند.

مومنان واقعی از نماز تنها به ادای الفاظ بسنده نمی کنند بلکه با محافظت و مراقبت بر اوقات نماز، حفظ خشوع و خضوع در نماز و درک مفاهیم نماز و این که در پیشگاه چه کسی اقامه می شود، نمازی با روح و روح بخش برپا می دارد.

نماز؛ از ویژگیهای متقین

"ذلک الکتاب لاریب فیه هدی للمتقین. الذین یومنون بالغیب و یقیمون الصلوة و مما رزقناهم ینفقون." (بقره / 2 و 3)

این کتاب – قرآن – بی هیچ شک راهنمای پرهیزکاران است. کسانی که به جهان غیب ایمان آورند و نماز به پای دارند و از هر چه روزیشان کردیم به فقیران انفاق کنند.

از نشانه های پرهیزکاران، ایمان به غیب است و این نخستین نقطه جدایی مومنان از غیر آنهاست، ویژگی دیگر آنها، برپا داشتن نماز است. نماز که رمز ارتباط با خدا است، مومنانی را که به جهان ماوراء طبیعت راه یافته اند در یک رابطه دائمی و همیشگی با آن مبدا بزرگ آفرینش نگه می دارد، آنها تنها در برابر خدا سر تعظیم خم می کنند، و تنها تسلیم آفریننده بزرگ جهان هستی هستند، و به همین دلیل دیگر خضوع در برابر بتها، و یا تسیلم شدن در برابر جباران و ستمگران، در برنامه آنها وجود نخواهد داشت.

چنین انسانی احساس می کند از تمام مخلوقات دیگر فراتر رفته، و ارزش آن را پیدا کرده که با خدا سخن بگوید، و این بزرگترن عامل تربیت او است.

کسی که شبانه روز حداقل پنج بار در برابر خداوند قرار می گیرد، و با او به راز و نیاز می پردازد، فکر او، عمل او، همه خدایی می شود، و چنین انسانی چگونه ممکن است برخلاف خواست او گام بردارد. مشروط بر اینکه راز و نیازش به درگاه حق، از جان و دل سرچشمه گیرد و با تمام قلب رو به درگاهش آورد.

نماز از علامتهای اولوالالباب

"… انما یتذکر اولوالالباب. الذین یوفون بعهدالله ولا ینقضون المیثاق. والذین یصلون ما امرالله به ان یوصل و یخشون ربهم و یخافون سوء الحساب. والذین صبروا ابتغاء وجه ربهم و اقاموا الصلوة … (رعد / 19 تا 22)

به درستی که صاحبان خرد متذکر می شوند – کسانی که به عهد خدا وفا می کنند و پیمان نمی شکنند – و کسانی که آنچه را خدا به پیوند آن امر کرده اطاعت می کنند و از خدا می ترسند و به سختی هنگام حساب می اندیشند و کسانی که در طلب رضای خدا راه صبر پیش می گیرند و نماز به پا می دارند…

در این آیات برای اولوالالباب (صاحبان مغز و اندیشه) صفاتی را بر می شمارد. از جمله صفات آنان - که پایان نیک و باغهای جاویدان بهشت به آنان وعده داده شده است – برپا داشتن نماز است و با این که در این آیات، وفای به عهد الهی، پیوندهای الهی و صبر را ذکر کرده و نماز را می توان از مصادیق آنها برشمرد ولی به طور جداگانه به آن اشاره شده و این به علت نقش فوق العاده ای است که نماز در طهارت روح و روان انسانها دارد و اهمیت فوق العاده ای را که خداوند برای آن قائل است می رساند.

نماز از نشانه های محسنین

"… هدی و رحمة للمحسنین. الذین یقیمون الصلوة و یوتون الزکوة و هم بالاخرة هم یوقنون." (لقمان / 3 و4)

…(قرآن) مایه هدایت و رحمت برای نیکوکاران است. کسانی که نماز بر پا می دارند و زکات را ادا می کنند و به آخرت یقین دارند.

در این آیه خدای متعال، قرآن که هیچ سخن باطلی در آن راه نداشته و محتوای مستحکمی دارد را مایه هدایت و رحمت نیکوکاران می داند و سپس نشانه های آنها را بیان می کند که اولین آنها برقراری پیوند محکم با خدا (اقامه نماز) است.

نماز، ویژگی مصلحان

"والذین یمسکون بالکتاب و اقامواالصلوة انا لا نضیع اجرالمصلحین." (اعراف / 170)

و کسانی که به کتاب (خدا) تمسک جویند و نماز را بر پا دارند، پاداش بزرگی خواهند داشت زیرا ما پاداش مصلحان را ضایع نخواهیم کرد.

اجر و پاداش برای کسانی است که کمترین مخالفتی با کتاب خدا انجام نداده بلکه دستورات آن را مو به مو انجام داده و برای تحقق مفاهیم آن از جان و دل می کوشند؛ که از جمله آنها امر به نماز است. آنها با نماز، یاد خدا و خضوع در برابر او – که جان همه دستورات دینی است – را حفظ کرده و با استحکام پیوند با خدا، در هر کار و برنامه ای او را حاضر و ناظر بر اعمال خود می بینند و بنابراین با دستورات حق تعالی مخالفت نمی کنند. اینکه می بینم از میان فرمانهای خدا خصوصاً روی نماز تکیه شده است به خاطر آن است که نماز واقعی پیوند انسان را با خدا چنان محکم می کند که در برابر









سایر محصولات :
تحقیق در مورد اقامه نماز مؤلفه چه کسانی است

تحقیق در مورد اقامه...

دانلود فایل کارآموزی نرم افزارفعالیت در بیمه توسعه.

دانلود فایل کارآموزی نرم افزارفعالیت...

بیماری آنفلوانزای مرغی

بیماری آنفلوانزای مرغی...

تحقیق در مورد افزودنیهای غذایی 46 ص

تحقیق در مورد...

فایل راهنمای کنترل آماری فرآیند spc شرکت سازه گستر سایپا ..

فایل راهنمای کنترل آماری فرآیند spc شرکت...

فایل کارآموزی شرح فرآیند واحد BD_B1 پتروشیمی امیر کبیر.

فایل کارآموزی شرح فرآیند واحد BD_B1 پتروشیمی...

مقاله بررسی تعلیم و تربیت اسلامی از دیدگاه معصومین علیه السلام

مقاله بررسی تعلیم...

دانلود فایل کارآموزی آشنایی با واحد پلی اتیلن ترفتالاتPET پتروشیمی شهید تندگویان.

دانلود فایل کارآموزی آشنایی با واحد...

تحقیق در مورد اعجاز قرآن از نظر علوم روز 9 ص

تحقیق در مورد اعجاز قرآن از...

فایل کارآموزی نقشه کشی عمومی کارگاه قالب سازی و تراشکاری تکنو طرح ..

فایل کارآموزی نقشه کشی عمومی...

فایل کارآموزی آیفون.

فایل کارآموزی آیفون....

تحقیق در مورد اطلاعات در مورد تصمیم گیری برای مدیریت میانی 13 ص

تحقیق در مورد اطلاعات در...

بگذاریم حیوانات زندگی کنند

بگذاریم حیوانات زندگی کنند...

دانلود فایل کارآموزی شرح فرآیند واحد BD_B1 پتروشیمی امیر کبیر.

دانلود فایل کارآموزی...

مقاله درمورد پیدایش ترک در ساختمان

مقاله درمورد پیدایش ترک در ساختمان...

تحقیق در مورد آیات جنین شناسی در قرآن 12 ص

تحقیق در مورد آیات جنین شناسی در...

بیولوژی میتوکندری

بیولوژی میتوکندری...

فایل کار آموزی عمران ساختمان بتنی شرکت فنی و مهندسی گیلان مساح ..

فایل کار آموزی عمران ساختمان...

فایل راهنمای کنترل آماری فرآیند spc شرکت سازه گستر سایپا.

فایل راهنمای کنترل...

مقاله درمورد پیامدهای کارآفرینی

مقاله درمورد پیامدهای کارآفرینی...

دانلود فایل کارآموزی آیفون.

دانلود فایل کارآموزی آیفون....

بیماری های طیور

بیماری های طیور...

تحقیق در مورد آیا زنان در خسرانند 24 ص

تحقیق در مورد...

مقاله درمورد پوکی استخوان

مقاله درمورد پوکی استخوان...

بیماریهای گاوی

بیماریهای گاوی...

مقاله درمورد پوشش

مقاله درمورد پوشش...

تحقیق در مورد آماده کردن ترکیب آمیلوز

تحقیق در مورد آماده کردن ترکیب آمیلوز...

فایل کارآموزی ساختمان های بتنی و فلزی و مراحل اجرای کار ..

فایل کارآموزی ساختمان های...

مقاله بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار

مقاله بررسی تاثیرات...

فایل کارآموزی نقشه کشی عمومی کارگاه قالب سازی و تراشکاری تکنو طرح.

فایل کارآموزی نقشه...

مقاله درمورد پودر شفیره کرم ابریشم – یک ماده غذایی غیر متداول

مقاله درمورد پودر شفیره کرم...

بیماری ورم پستان و بهداشت پستان دام

بیماری ورم پستان و بهداشت پستان...

دانلود فایل راهنمای کنترل آماری فرآیند spc شرکت سازه گستر سایپا.

دانلود فایل راهنمای کنترل آماری فرآیند spc...

تحقیق در مورد آلوگی

تحقیق در مورد آلوگی...

مقاله درمورد پودر رنگ

مقاله درمورد پودر...

بولتن آموزشی آنفلو آنزای طیور

بولتن آموزشی آنفلو...

مقاله درمورد پنج توانمندی لازم در گستره کار رهبری

مقاله درمورد پنج توانمندی لازم در گستره...

فایل کارآموزی عمران ..

فایل کارآموزی عمران .....

فایل کار آموزی عمران ساختمان بتنی شرکت فنی و مهندسی گیلان مساح.

فایل کار آموزی...

بوقلمون

بوقلمون...

تحقیق در مورد آفرینش انسان از دیدگاه فلسفه و عرفان اسلامى

تحقیق در مورد آفرینش انسان از...

مقاله درمورد پمپ های هیدرولیکی

مقاله درمورد پمپ های...

دانلود فایل کارآموزی نقشه کشی عمومی کارگاه قالب سازی و تراشکاری تکنو طرح.

دانلود فایل کارآموزی...

مقاله درمورد پلاتین

مقاله درمورد پلاتین...

بودجه ریزی عملیاتی

بودجه ریزی عملیاتی...

تحقیق در مورد آفتاب دهی خاک

تحقیق در مورد آفتاب...

مقاله درمورد پـــــــوانــــکـــــاره

مقاله درمورد پـــــــوانــــکـــــاره...

فایل کارآموزی ساختمان های بتنی و فلزی و مراحل اجرای کار.

فایل کارآموزی ساختمان های بتنی...

مقاله درمورد پسته در طب سنتی ایران

مقاله درمورد پسته...

بهینه سازی فعالیت میکروارگانیسمها در تصفیه فاضلاب 23ص

بهینه سازی فعالیت...

تحقیق در مورد قارچ 78 ص
تحقیق در مورد قاره آسیا
تحقیق در مورد فیزیک و فلسفه 34 ص
تحقیق در مورد قاجـاریه کم
تحقیق در مورد فیزیولوژی بالینی 25 ص
GPS چگونه کار می کند؟
تحقیق در مورد کودتای 28 مرداد
تحقیق در مورد کربن
تحقیق در مورد نقش دین در کاهش جرایم 11 ص
تحقیق در مورد روغن زیتون
تحقیق در مورد شبدر قرمز
تحقیق در مورد چاپ افست
تحقیق در مورد تفسیر سوره ملک
تحقیق در مورد روانشناسی تحقیق ، تربیت کردن (برقراری نظم ، انضباط و مقررات)
تحقیق در مورد هدف امام حسین از قیام عاشورا 30 ص

کلمات کلیدی :الذین یقیمون الصلوة اقامه نماز مؤلفه برپا داشن نماز آخر یقین دارند مما رزقناهم ینفقون مورد اقامه نماز اقامه نماز یقیمون الصلوة خدای معال الذین یقیمون این آیا مما رزقناهم نماز مؤلفه این آیه نشانه های دارند کسانی ndash مومنان اقامه ایمان برابر الذین پیوند
  • رضا محسنی
  • ۰
  • ۰

توسعه توریسم با آموزش 2 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 2

توسعه توریسم با آموزش

همشهری: گردشگری و تعمیم و توسعه آن در سراسر کشور، تنها راه درمان وضعیت نه چندان مساعد اقتصادی ایران است. اما آیا به واقع ایران از پتانسیل لازم برای تحقق چنین امری برخوردار است و یا این صرفا رویایی است که حتی با گذر سالیان سال عملی کردن آن غیر ممکن است؟

ایران کشوری است باستانی با تمدنی به قدمت دست کم ۴ یا پنج هزار سال. به واقع آثار به جا مانده از این تمدن کهن اصلی ترین مولفه جذب توریسم به ایران است (فارغ از دسته بندی های رایج در این زمینه). یکی دیگر از مولفه های بالقوه جذب جهانگرد به ایران ،جاذبه های طبیعی این کشور (اعم از جنگل های شمال، کویرهای مناطق مرکزی، نواحی کوهستانی غرب و شمال و جنوب و....) هستند.

اشاره به این دو مورد برای پاسخ به جواب سؤالی که در فوق ذکر آن رفت، کفایت می کند. زیرا با توجه به دو مولفه و یا عامل بنیادی یادشده مشخص می شود که ایران از ظرفیت های بالقوه ای برای تبدیل شدن به یکی از پنج کشور عمده جهانگرد پذیر دنیا برخوردار است.اما اینها کافی نیست و زیرساخت هایی برای عرضه تمدن کهن ایرانی به جهانگردان لازم است و تنها بنای این زیرساخت ها کافی نیست که حفظ و بقای آن، اصل است.

اما برای بنای زیرساختی مناسب جهت توسعه صنعت توریسم تنها منابع مالی کافی نیست بلکه آموزش نیروی ماهر در این زمینه مهم است، چنانچه اگر پیش از وارد شدن هر تکنولوژی و صنعت خارجی به ایران بستر نهادینه شدن آن با آموزش نیروی ماهر انسانی فراهم می شد، هیچ گاه این کشور دچار وضعیت ناگوار امروزی در عرصه های مختلف اقتصادی نمی شد. به واقع ساخت هتل و رستوران و مجتمع های تفریحی تنها عوامل پیشرفت و توسعه صنعت توریسم محسوب نمی شوند. چرا که اگر کارگران ،کارمندان و مدیران شاغل در این بخش عمده آموزش های لازم و تخصصی را نبینند نخواهند توانست رضایت جهانگردان خارجی را جلب کنند. جهانگردی نیز امروزه تابع استانداردهای جهانی و یکدست شدن الگوها و سلایق است در نتیجه توریست خارجی به هنگام ورود به یک کشور، فرقی نمی کند در کجای دنیا واقع شده باشد، انتظار دارد از او براساس معیارهای جهانی پذیرایی شود. البته این به معنای زیرپا گذاشتن ارزش ها و فرهنگ حاکم در یک جامعه خاص نیست، بلکه منظور از استانداردهای جهانی، رعایت یک سری الگوهای خدماتی و امکاناتی است، که دایره وسیعی را از زیرساخت های سخت افزاری و زیرساخت های نرم افزاری در برمی گیرد. براین اساس نحوه سرو و ارایه غذا در رستوران نیز تابع استانداردهای جهانی است، دیگر چه رسد به فراهم کردن امکانات عمده رفاهی نظیر ساخت و ساز هتل و ساخت ساز مجتمع های رفاهی و تفریحی. در همین چارچوب آموزش زیر ساخت تمامی این زیرساخت های لازم است. این به آن معناست که اگر مدیر یک هتل از نحوه اداره هتل و منطبق کردن امکانات و نحوه خدمات دهی در آن با استانداردهای جهانی با خبر نباشد، آنگاه مجموعه ای که زیردست وی به انجام وظیفه می پردازند نه تنها ناهماهنگ عمل خواهند کرد که نخواهند توانست رضایت خاطر مشتری را فراهم کنند. در یک کلام توسعه صنعت توریسم در کشور و ارتقای مقام ایران در این زمینه در سطح جهان نه امری غیرممکن که امری کاملا محتمل است و این مهم تنها با آموزش های لازم و منطبق کردن زیرساخت های صنعت توریسم با استانداردهای جهانی امکانپذیر خواهد بود.









سایر محصولات :
توسعه توریسم با آموزش 2 ص

توسعه توریسم با...

تحقیق آثار و فواید ایمان به خدا

تحقیق آثار و فواید ایمان به خدا...

توزیع های احتمالی گسسته

توزیع های احتمالی گسسته...

تحقیق در مورد عرضه برتقاضا 16ص

تحقیق در مورد عرضه برتقاضا ...

تحقیق آثار نماز و پاداش نمازگزاران

تحقیق آثار نماز و پاداش...

تحقیق آثار ترک نماز

تحقیق آثار ترک نماز...

توزیع غلظت درجریان آشفته

توزیع غلظت درجریان آشفته...

تحقیق آثار تربیتی نماز

تحقیق آثار تربیتی نماز...

پاورپوینت در مورد آموزش نرم افزار MATLAB

پاورپوینت در مورد آموزش...

تحقیق در مورد عدل 36 ص

تحقیق در مورد عدل 36...

توارث مسلمان و کافر

توارث مسلمان و کافر...

تحقیق آتشفشان در منظومه شمسی

تحقیق آتشفشان در منظومه...

توابع

توابع...

تحقیق آتشفشان در ایران

تحقیق آتشفشان در ایران...

تحقیق در مورد عدالت

تحقیق در مورد...

توابع مثلثاتی

توابع مثلثاتی...

تحقیق آتش سوزی مرگبار

تحقیق آتش سوزی مرگبار...

پاورپوینت در مورد آموزش نحوه ذخیره و بازیابی فایلهای فلش در

پاورپوینت در مورد آموزش نحوه ذخیره...

تحقیق آبیاری نشتی

تحقیق آبیاری نشتی...

تحقیق در مورد عدالت و امنیت فراگیر حضرت مهدی عج در گستره جهان 121 ص

تحقیق در مورد عدالت...

تکنولوژی شیمیایی

تکنولوژی شیمیایی...

تحقیق آبنما در طراحی پارک و باغهای ایرانی

تحقیق آبنما در طراحی پارک...

تکنولوژی اطلاعات جنوب شرق اسیا

تکنولوژی اطلاعات جنوب شرق اسیا...

تحقیق آبراهام لینکلن

تحقیق آبراهام لینکلن...

تحقیق در مورد عدالت و حقیقت خواهى على علیه السلام کامل شده

تحقیق در مورد عدالت و حقیقت خواهى...

تقویت حافظه

تقویت حافظه...

تحقیق آب سیاه چشم

تحقیق آب سیاه...

تقطیر

تقطیر...

تحقیق XPath چیست

تحقیق XPath چیست...

تحقیق در مورد عدالت در دولت

تحقیق در مورد عدالت در دولت...

تحقیق Ip چیست

تحقیق Ip چیست...

تفکر خلاق

تفکر خلاق...

تحقیق در مورد ظرفیت شش ها 44 ص

تحقیق در مورد ظرفیت...

تحقیق Intel، AMD و پردازنده های 64 بیتی

تحقیق Intel، AMD و...

تغییرپذیرى خُلق

تغییرپذیرى خُلق...

تحقیق Flash Memory چیست

تحقیق Flash Memory چیست...

تغییر نظام ارزشها در افراد بزهکار 140

تغییر نظام ارزشها...

تحقیق ابو نصر محمد بن طرخان

تحقیق ابو نصر محمد بن طرخان...

تحقیق در مورد طلاق و بزه کاری

تحقیق در مورد طلاق و بزه...

تحقیق اثر ورزش روی دستگاه گردش خون

تحقیق اثر ورزش روی دستگاه گردش...

تغذیه گاو

تغذیه گاو...

تحقیق ERP سیستم های کنترل موجودی

تحقیق ERP سیستم های...

تحقیق در مورد طرز کار موتور اتومبیل 13 ص

تحقیق در مورد طرز...

تغذیه گاو و استاندارد اندازه گیری ید ، سبوس گندم و دانه ذرت در تغذیه دام و طیور

تغذیه گاو و...

تحقیق اثر الودگی بر محیط زندگی

تحقیق اثر الودگی بر محیط...

آموزش کاربردی نرم افزار اکسل در مدیریت سرمایه در بورس

آموزش کاربردی نرم افزار اکسل در...

روش تحقیق 31ص
گزارش کارآموزی شرکت صنعتی کوشا – پرسکاری 20 ص
گزارش کارآموزی + تأمین اجتماعی 40 ص
گزارش کارآموزی (عمران) ) 27 ص
گلبولهای قرمز یاred cells
گلوکز
گلبولهای سفید یا لوکوسیت Leukocytes
گسل بینالود 17 ص
سیلو 35 ص
گزارش کارآموزی شرکت صنعتی کوشا – پرسکاری 20 ص
گزارش کارآموزی + تأمین اجتماعی 40 ص
گزارش کارآموزی (عمران) ) 27 ص
گزارش کارآموزی (شبکه Admini stratar) 45 ص
گزارش کار پایان دوره کارآموزی شرکت کاشی طوس کارشناسی شیمی کاربردی 25 ص

کلمات کلیدی :ابع ستانداردهای هانی نخواهند وانست ضایت موزش نیروی ماهر ستانداردهای هانی یرساخت های نعت وریسم کافی نیست های لازم وسعه نعت نخواهند وانست وانست ضایت کردن مکانات منطبق کردن وریسم یرساخت ستانداردهای فراهم مولفه
  • رضا محسنی
  • ۰
  • ۰

دانلود فایل گزارش تخصصی پنجم ابتدایی افزایش علاقه به تاریخ

گزارش تخصصی آموزگار پنجم ابتدایی :

روش های علاقمند کردن دانش آموزان به درس تاریخ (تعلیمات اجتماعی ) پایه پنجم

فرمت فایل: ورد

تعداد صفحات: 21

چکیده :3

مقدمه ( بیان مساله )4

ارزیابی از وضع موجود5

اهداف گزارش :6

هدف اصلی :6

اهداف جزئی :6

جمع آوری اطلاعات6

شیوه های گرد آوری اطلاعات7

ارائه روش های پیشنهادی جهت حل مسأله11

اقدام و اجرای راه حل های پیشنهادی12

ارزیابی بعد از اجرای طرح ( نقاط قوت )16

موانع و محدودیت ها17

پیشنهادها17

منابع و مآخذ19

پیوست20









سایر محصولات :
دانلود فایل گزارش تخصصی پنجم ابتدایی افزایش علاقه به تاریخ

دانلود فایل گزارش تخصصی پنجم ابتدایی...

تحقیق در مورد تجزیه و تحلیل و بررسی ساختار تشکیلاتی موجود بانک کشاورزی مرکز و ارائه الگوئی بهینه برای آن 29 ص

تحقیق در مورد تجزیه و تحلیل و...

تحقیق. استفاده از فیبر نوری برای انتقال نور خورشید به مکانهای سربسته

تحقیق. استفاده از...

گزارش تخصصی تقویت املاء و معانی لغت .

گزارش تخصصی تقویت...

تحقیق. استفاده از الیاف در آسفالت

تحقیق. استفاده از الیاف در...

تحقیق در مورد تجزیه تحلیل سیستمها قوطی سازی 15 ص

تحقیق در مورد...

دانلود فایل گزارش تخصصی اول ابتدایی در مورد نظم و انضباط

دانلود فایل گزارش تخصصی اول...

دانلود گزارش کارآموزی در شرکت فنی حفاظتی‎word

دانلود گزارش کارآموزی در شرکت فنی...

تحقیق. استراتژیهای بازاریابی

تحقیق. استراتژیهای بازاریابی...

تحقیق در مورد تاریخچه پوستر 11 ص

تحقیق در مورد تاریخچه پوستر 11 ص...

تحقیق. استراتژی بازاریابی

تحقیق. استراتژی بازاریابی...

دانلود فایل گزارش تخصصی علاقه مند کردن دانش آموزان به درس ریاضی

دانلود فایل گزارش تخصصی علاقه...

تحقیق در مورد تاریخ نجوم را میتوان به سه گروه تقسیم کرد کامل 12345

تحقیق در مورد تاریخ نجوم...

تحقیق. استدلالهاى قرآن بر امکان معاد

تحقیق. استدلالهاى قرآن...

گزارش تخصصی دوم ابتدایی تقویت انشاء .

گزارش تخصصی دوم ابتدایی...

تحقیق. استدلال بر وجود عالمى ماوراى این جهان مادى که ملائکه و جن بدان تعلق دارند

تحقیق. استدلال بر وجود...

تحقیق در مورد تاریخ بلوچستان و مدعیان سلطنت طلبان 70 ص

تحقیق در مورد تاریخ بلوچستان...

تحقیق. استدلال بر وجود عالمى ماوراى این جهان مادى که ملائکه و جن بدان تعلق دارند 14 ص

تحقیق. استدلال بر وجود عالمى ماوراى...

دانلود فایل گزارش تخصصی خط نوشتاری

دانلود فایل گزارش تخصصی خط نوشتاری...

تحقیق در مورد تاریخچه زبان جاواJava 11 ص

تحقیق در مورد تاریخچه زبان جاواJava 11...

تحقیق. استاندارد روش اندازه‏گیری ید بر حسب ید ور پتاسیم در خوراک دام و طیور

تحقیق. استاندارد روش اندازه‏گیری ید ...

گزارش تخصصی پنجم افزایش علاقه به تاریخ .

گزارش تخصصی پنجم افزایش علاقه...

تحقیق در مورد تاریخ نگاری در دوره پهلوی 128ص

تحقیق در مورد تاریخ نگاری...

دانلود فایل پوشه ی توسعه حرفه ای معلمان علوم تربیتی

دانلود فایل پوشه...

تحقیق. استاندارد روش اندازه‏گیری اوره و ازت آمونیاکی در خوراک دام و طیور

تحقیق. استاندارد روش اندازه‏گیری اوره و...

تحقیق. استاندارد حسابداری تسعیر ارز

تحقیق. استاندارد حسابداری تسعیر ارز...

تحقیق در مورد تاریخچه ریاضیات 11 ص

تحقیق در مورد تاریخچه ریاضیات...

تحقیق. استان کهکلویه وبویراحمد

تحقیق. استان کهکلویه وبویراحمد...

دانلود فایل خلاصه کتاب مبانی تکنولوژی آموزشی، هاشم فردانش

دانلود فایل خلاصه کتاب مبانی...

گزارش تخصصی پایه چهارم، دانش آ موزان بیش فعال .

گزارش تخصصی پایه...

تحقیق در مورد تاریخ تمدن هنر

تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق آشنایی با سنسورها

دانلود تحقیق آشنایی با سنسورها...

تحقیق در مورد تاثیر ورزش و سلامتی قلب 28 ص

تحقیق در مورد...

دانلود فایل گزارش مربوط به خدمتگزار مدرسه

دانلود فایل گزارش مربوط به خدمتگزار مدرسه...

تحقیق در مورد تاثیر کامپیوتر و اینترنت بر کودکان و نوجوانان

تحقیق در مورد تاثیر کامپیوتر و اینترنت...

تحقیق. استان فارس

تحقیق. استان فارس...

گزارش تخصصی گستاخی دانش آموز در برابر معلم .

گزارش تخصصی گستاخی دانش آموز در برابر...

تحقیق در مورد تآثیر سردخانه بر روی مواد غدایی

تحقیق در مورد تآثیر سردخانه بر روی...

تحقیق. استان خوزستان

تحقیق. استان خوزستان...

دانلود فایل گزارش‌تخصصی بررسی عدم شرکت دانش آموزان در فعالیت های فرهنگی و پرورشی

دانلود فایل گزارش‌تخصصی بررسی عدم...

تحقیق در مورد بیماری‌ سیلیاک‌

تحقیق در مورد بیماری‌...

تحقیق. استارت موتورهای جت وتوربینی

تحقیق. استارت موتورهای...

گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی حل مشکل روخوانی .

گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی حل...

تحقیق در مورد بیماری وبا

تحقیق در مورد...

دانلود فایل گزارش تخصصی نقش آزمایشگاه دررشد خلاقیت دانش آموزان

دانلود فایل گزارش تخصصی نقش...

تحقیق. استاد شهید آیت الله مطهری

تحقیق. استاد شهید آیت الله...

تحقیق در مورد بودجه ایران 71 ص

تحقیق در مورد بودجه ایران...

تحقیق. اساس نظریه رنگها

تحقیق. اساس نظریه رنگها...

تحقیق در مورد بیماری های درختان زیتون 28 ص

تحقیق در مورد...

اقدام پژوهی ترویج مطالعه و کتاب خوانی
اقدام پژوهی ریاضی پایه ی پنجم دبستان افزایش علاقه مندی دانش آموزان به درس ریاضی
اقدام پژوهی حل مشکل کم رویی و خجالتی بودن دانش آموز
اقدام پژوهی تقویت رعایت بهداشت مدرسه
دانلود فایل اقدام پژوهی افزایش علاقه مندی دانش آموزان مقطع ابتدایی به درس ریاضی
اقدام پژوهی حل مشکل کم رویی و خجالتی بودن دانش آموز
اقدام پژوهی ریاضی پنجم ابتدایی
دانلود فایل پاورپوینت ریاضی دوم دبستان فصل چهارم : عددهای سه رقمی
دانلود فایل گزارش کارآموزی نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور (CCPP)
پاورپوینت در مورد خبرنویسی
پاورپوینت کارگاه ثبت اختراع
پاورپوینت کارگاه تحلیل عاملی اکتشافی با استفاده از نرم افزار SPSS
پاورپوینت کارگاه ایمنی بیمار مبتنی بر حوزه نظام سلامت
پاورپوینت کارگاه ایمن سازی
پاورپوینت کارکردهای اختصاصی تغذیه در بلایا و فوریت ها
پاورپوینت در مورد کارت گرافیک و مانیتور
پاورپوینت کاربردهای منطق فازی در مدلسازی
پاورپوینت کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در جنگ
پاورپوینت برآورد نیروی انسانی براساس نگرش سیستمی

کلمات کلیدی :پنجم ابتایی افزایش ابتایی افزایش علاقه تخصصی پنجم ابتایی گزارش تخصصی پنجم فایل گزارش تخصصی انلو فایل گزارش گزارش تخصصی پنجم ابتایی ابتایی افزایش افزایش علاقه تخصصی پنجم فایل گزارش انلو فایل گزارش تاریخ تخصصی ابتایی
  • رضا محسنی
  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد سیمان 35 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 35 صفحه


قسمتی از متن .doc :

مقدمه

سیمان چیست؟

از زمان باستان کاربرد مواد سیمانی سابقه ای طولانی دارد. مصریان قدیم از سنگ گچ ناخالص پخته استفاده می کردند. یونانی ها و رومی ها سنگ اهک پخته را بکار میبردند و بعدا افزودن اب ماسه خزه سنگ ریزه یا اجر و سفال های شکسته را به اهک اموختند و این اولین ساخت سیمان در تاریخ بود. ملات اهک در زیر اب سخت نمی شود لذا رومی ها اهک و خاکستری های اتشفشانی یا سفال های رسی پخته شده نرم را با هم اسیاب می کردند و برای ساختمان های زیر اب استفاده می نمودند.

سیمان ها مواد چسبنده اى هستند که قابلیت چسبانیدن ذرات به یکدیگر و بوجود آوردن جسم یک پارچه از ذرات متشکله را دارند. این تعریف از سیمان داراى آن چنان جامعیتى است که مى تواند شامل انواع چسبها از جمله چسبهاى مایع که در چسبانیدن قطعات سنگ یا سنگ و فلزات به یکدیگر بکار مى روند نیز بشود.

نمونه اى از این چسبها در صنعت سیمان در کار گذاشتن آجر نسوز در کوره سیمان مورد مصرف دارد و خاصیت اصلى آن این است که آجر نسوز ( که یک جسم سرامیکى است ) را به بدنه کوره ( آهن ) مى چسباند، همچنین انواع سیمان هاى دیگر که در دندانپزشکى مورد مصرف دارند، از جمله چسب ها مى باشد. آنچه که از کلمه سیمان در این متن مورد نظر است، آن نوع از سیمان ها است که داراى ریشه آهکى مى باشند. به عبارت دیگر سیمان هایى که ماده اصلى تشکیل دهنده آنها آهک و ماده اولیه اصلى آنها سنگ آهک است. بر این اساس سیمان ترکیبى است از اکسید کلسیم ( آهک ) با سایر اکسیدها نظیر اکسید آلومینیم، اکسید سیلیسیم، اکسید آهن، اکسید منیزیم و اکسیدهاى قلیایى که میل ترکیب با آب داشته و در مجاورت هوا و در زیر آب بمرور سخت مى گردد و داراى مقاومت مى شود.

با توجه به مشخصه فوق سیمان مى تواند داراى ترکیبات متفاوتى باشد و اصولا جزو ملاتهاى آبى محسوب مى گردد. ملاتهاى آبى از دوران گذشته شناخته شده بودند، از جمله این ملاتها آهک است که مصرى ها و یونانى ها با مخلوط کردن آن با خاکستر آتش فشانى، خاک آجر و آب به نوعى آهک آبى دست مى یافتند که خاصیت سخت شدن و فشار پذیرى داشت. با بکار بردن این ساروج رومى ها توانسته اند ساختمانهاى عظیمى بسازند که هنوز بقایاى آنها پس از گذشت چند هزار سال پا بر جا و قابل مشاهده است.

ریشه کلمه سیمان

در رم قدیم مخلوطى از خرده سنگ و آهک پخته درست مى کردند که از ترکیب این مخلوط با آب، بتن حاصل مى گردید و از این بتن براى کارهاى ساختمانى استفاده مى شد. این نوع ساختمانها را ( Opus Cdementitium ) مى نامیدند. به مرور کلمه Cementum به مخلوطهاى مورد استفاده در این نوع ساختمان سازى اطلاق گردید. منظور از Cementum نوع خاصى خرده سنگ بود که وقتى پودر آنها با آهک مخلوط مى گشت داراى خاصیت هیدرولیکى بیشتر و به مرور در مجاورت هوا و در زیر آب سخت مى گشت و داراى مقاومت قابل توجهى مى شد.

این خرده سنگ ها یا از باقیمانده هاى آتشفشان ( خاکستر آتشفشانى ) بودند و یا از خرده آجرهاى کوره آجرپزى.

- تاریخچه کشف سیمان

با توجه به اشاره اى که به ریشه کلمه سیمان شد و با توجه به اینکه سابقه ساخت آهک به زمانه قدیم ( بیش از دو هزار سال پیش ) بر مى گردد، مى توان ریشه و سابقه تولید سیمان ( منظور سیمان طبیعى) را چیزى در حد تاریخ تولید آهک دانست. در سیمان طبیعى از گرد حاصل از خاکستر آتشفشان و سنگهاى آتشفشانى ( Volcanic Tuff or Pozzolana ) و مخلوط کردن این گرد با آهک شکفته استفاده مى شود.

تا پایان نیمه اول قرن هجدهم، عواملى که ایجاد خاصیت هیدرولیکى و چسبندگى در برخى مواد مى کرد در پرده اسرار بود تا اینکه یک مهندس انگلیسى به نام جان اسمیتون به خواص مهم ترکیبات موجود در خاک رس و خاصیت سخت شدن این ترکیبات پى برد. این اکتشاف در سال 1765 و در موقعى که نامبرده بدنبال پیدا کردن مصالحى بود که داراى چسبندگى و مقاومت کافى در مقابل آب باشند، حاصل ماده این مصالح براى تجدید بناى فانوس دریایى جان اسمیتون ( Eddystone ) در نزدیکى پلیموت بود.

اسمیتون در ساختن ملاتهاى آزمایشى خود، چند جور آهک مصرف کرد و از هر یک نمونه هایى ساخت، پس از آنکه نمونه ها خود را گرفت، آنها را زیر آب گذاشت و با هم سنجید و به این نتیجه رسید که بهترین آهک از پختن نوعى سنگ آهک به نام Glamorgan بدست مى آید. از تجزیه این سنگ آهک روشن شد که حاوى مقدارى خاک رس است. این نکته سر نخ اکتشاف خواص هیدرولیکى ترکیبات خاک رس بود. در حقیقت علت کشف فوق این بود که اسمیتون در ضمن تجزیه انواع آهک ها متوجه شد آن نوع آهکى که داراى باقیمانده محلول بیشترى در اسید نیتریک باشد، داراى خاصیت هیدرولیکى بیشترى می باشد. این باقیمانده ها ( Insoluble Residue ) به علت وجود کوارتز و خاک رس در سنگ آهک مورد استفاده جهت پخت آهک مى باشند.

در سال 1776 یک نفر انگلیسى دیگر به نام James Parker سیمان هیدرولیکى دیگرى ساخت و نام آنرا سیمان رومى ( Roman Cement ) گذاشت. این سیمان ( آهک آبى ) از پختن قلوه سنگ هاى آهکى رسى ( گلاهک Septaria ) بدست آمد. این سیمان در همان سال در انگلستان به ثبت رسید.

اولین اقدم بشر که در زمینه تهیه مخلوط مصنوعى از سنگ آهک و خاک رس براى تهیه سیمان ( آهک آبى ) صورت گرفت در فرانسه و توسط ویکات ( Vicat ) در ابتدى قرن نوزدهم بود. ویکات، سنگ آهک و خاک رس را با هم مخلوط کرد و سپس به همراه آب این مخلوط را آسیاب نمود و دوغاب حاصله را پخت. گرچه نتیجه حاصله موفقیت آمیز بود، ولى عملا در فرانسه این روش ادامه داده نشده تا اینکه در انگلستان یک بناى آجرچین به نام ( Joseph Aspdin ) موفق شد از پختن مخلوطى از سنگ آهک و خاک رس ( به نسبت متفاوت و به صورت دوغاب ) در درجه حرارت بالا به نوعى آهک آبى فوق العاده جالب دست یابد. وى نام این محصول به دست آمده را سیمان پرتلند ( Port Land Cement ) گذاشت و در 21 اکتبر 1824 ویلیام اسپیدن سیمان اختراعى خود را به ثبت رسانید.

علت این نام گذارى هوشیارانه این بود که بتن ( سنگ مصنوعى ) حاصل از این آهک آبى و خرده سنگ شباهت هاى زیادى ( خصوصا از نظر رنگ ) با نوعى سنگ آهک داشت که در جنوب انگلستان و در جزیره پرتلند یافت مى شد. البته این سیمان با آنچه هم اکنون به نام سیمان پرتلند معروف است تفاوت دارد و کاملا مشابه نیست.

کار اسپدین توسط پسرش ویلیام ( William ) پیگیرى شد و نامبرده موفق گردید در سال 1843 با دست یابى به تکنیک استفاده از درجات حرارت بالاتر و ایجاد حالت عرق کردن در حین پخت به محصولى دست یابد که درصد قابل توجهى از مواد مورد استفاده به صورت گداخته شده ( Sintered ) و مابقى به صورت پخته شده درآید. منظور از گداخته شدن ( Sintering ) همان پختن در درجات حرارت بالاست، به طوریکه بخشى از مواد در حال پخت به صورت گداخته ( مذاب ) درآیند. سیمان ساخته شده توسط ویلیام اسپدین واقعا بهتر و عالى تر از سیمان هاى قبلى بوده و داراى مقاومت بیشترى بود. از این سیمان در ساختمان جدید پارلمان انگلستان ( 1840-1852 ) استفاده گردید.

کلمه سیمان به هر نوع ماده چسبنده ای اطلاق می شود که قابلیت به هم چسباندن و یکپارچه کردن قطعات معدنی را دارا باشد. در شاخه مهندسی عمرانسیمان گردی است نرم جاذب اب چسباندن سنگ ریزه که اساسا مرکب از ترکیبات پخته شده و گداخته شده اکسید کلسیم ,اکسید سیلسیم اکسید الومینیوم و اکسید اهن می باشد. ملات این گرد قادر است به مرور در مجاورت هوا یا در زیر اب سخت شود و در زیر اب در ضمن داشتن ثبات حجم مقاومت خود را حفظ نموده و در فاصله 28 روز زیر اب ماندن دارای حداقل مقاومت 250 کیلو گرم بر سانتی متر مربع گردد.

سوابق استفاده در ایران

در ایران از زمانه قدیم در مناطق مرطوب، خصوصا مناطق شمالى خلیج فارس از نوعى ساروج استفاده مى گردید که داراى خواص هیدرولیکى جالب و مقاومت فشارى بالایى بود. معروف ترین این ساروج ها، ساروج خمیر است که در بندر خمیر تهیه مى گردید. هنوز تاسیسات بندرى ساخته شده توسط این نوع ملات در نقاطى مانند بندر لنگه و بندر بوشهر پا بر جا مى باشد.









سایر محصولات :
تحقیق در مورد سیمان 35 ص

تحقیق در مورد...

پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی 265 اسلاید

پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی 265 اسلاید...

دانلود درس پژوهی ریاضی پنجم دبستان محیط دایره

دانلود درس پژوهی ریاضی پنجم...

دانلود درس پژوهی ریاضی پنجم دبستان محیط دایره

دانلود درس پژوهی...

دانلود درس پژوهی ریاضی پنجم دبستان محیط دایره

دانلود درس پژوهی ریاضی پنجم دبستان...

دانلود تحقیق در مورد این کرم ها

دانلود تحقیق در مورد این کرم...

گزارش کارورزی1 گزارش فیزیکی ساختاری عاطفی آموزشی .

گزارش کارورزی1 گزارش فیزیکی ساختاری...

تحقیق در مورد سیستم مداری شیشه بالابرهای درب عقب پژو پرشیا 70 ص

تحقیق در مورد سیستم مداری...

پاورپوینت مدیریت رفتار سازمان 276 اسلاید

پاورپوینت مدیریت رفتار سازمان...

دانلود تحقیق در مورد ایمنی در مقابل مواد شیمیائی

دانلود تحقیق در مورد ایمنی در...

تحقیق در مورد سیستم اطلاعات مالی 71 ص

تحقیق در مورد...

کاورزی3کنش پژوهی .

کاورزی3کنش پژوهی ....

دانلود تحقیق در مورد اوصاف آب در قرآن

دانلود تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد سیب

تحقیق در مورد...

پاورپوینت مدیریت زمان 33 اسلاید

پاورپوینت مدیریت زمان 33 اسلاید...

دانلود تحقیق در مورد اوره برای مصارف صنعتی 3ص

دانلود تحقیق در مورد اوره برای...

تحقیق در مورد سیاره

تحقیق در مورد...

گزارش کارورزی 1 گزارش های آموزشی عاطفی فیزیکی سازمانی .

گزارش کارورزی 1 گزارش های آموزشی...

دانلود تحقیق در مورد اوصاف آب در قرآن 14 ص

دانلود تحقیق در...

دانلود درس پژوهی علوم تجربی دبستان زمین پویا

دانلود درس پژوهی علوم تجربی دبستان...

پاورپوینت مدیریت عدم انطباق و ممیزی آزمایشگاه مرجع سلامت

پاورپوینت مدیریت عدم انطباق...

دانلود درس پژوهی علوم تجربی دبستان زمین پویا

دانلود درس پژوهی علوم تجربی دبستان زمین...

دانلود درس پژوهی علوم تجربی دبستان زمین پویا

دانلود درس پژوهی علوم تجربی دبستان...

تحقیق درباره از زباله هم می شود پول درآورد

تحقیق درباره از زباله هم می شود...

دانلود درس پژوهی علوم تجربی دبستان زمین پویا

دانلود درس پژوهی علوم...

تحقیق در مورد سیاحت در قیامت

تحقیق در مورد سیاحت در...

دانلود تحقیق در مورد اهمیت و ارزش غذایی پیاز 5ص

دانلود تحقیق در...

تحقیق درباره از جمهوری تا سلطنت

تحقیق درباره از جمهوری تا سلطنت...

پاورپوینت مدیریت استرس

پاورپوینت مدیریت استرس...

گزارش تخصصی معاون و مربی پرورشی .

گزارش تخصصی معاون و مربی پرورشی ....

دانلود تحقیق در مورد اهمیت سفال در باستان شناسی

دانلود تحقیق در مورد ...

تحقیق در مورد سوره بقره

تحقیق در مورد سوره بقره...

آموزش برنامه نویسی جاوا اسکریپت برای طراحان وب

آموزش برنامه نویسی جاوا اسکریپت برای...

پاورپوینت مدیریت 27 اسلاید

پاورپوینت مدیریت 27 اسلاید...

تحقیق درباره ارگونومی کامپیوتر درد شایع گردن شانه در کاربردان کامپیوتر

تحقیق درباره ارگونومی کامپیوتر درد شایع گردن...

دانلود تحقیق در مورد اهمیت کلسیم در دوران بارداری

دانلود تحقیق در مورد اهمیت...

تحقیق در مورد سودو زیان شرکت ها 60 ص

تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد اهمیت خانواده و جایگاه حساس آن در جامعه 8 ص

دانلود تحقیق در مورد اهمیت خانواده...

گزارش تخصصی فعالیت پرورشی .

گزارش تخصصی فعالیت پرورشی ....

تحقیق در مورد سوخت هیدروژن

تحقیق در مورد سوخت هیدروژن...

تحقیق درباره ارسن وِلز

تحقیق درباره ارسن...

دانلود درس پژوهی ریاضی پنجم دبستان محیط دایره

دانلود درس پژوهی ریاضی پنجم...

دانلود درس پژوهی ریاضی پنجم دبستان محیط دایره

دانلود درس پژوهی ریاضی...

دانلود درس پژوهی ریاضی پنجم دبستان محیط دایره

دانلود درس پژوهی ریاضی پنجم...

دانلود درس پژوهی ریاضی پنجم دبستان محیط دایره

دانلود درس پژوهی ریاضی...

دانلود تحقیق در مورد اهمیت اقتصادی و جایگاه گلکاری در ایران

دانلود تحقیق در مورد ...

تحقیق در مورد سوخت رسانی

تحقیق در مورد سوخت رسانی...

تحقیق درباره ارزیابی ریسک سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار

تحقیق درباره ارزیابی ریسک سرمایه‌گذاری...

دانلود تحقیق در مورد اهمیت اقتصادی و جایگاه گلکاری در ایران 5ص

دانلود تحقیق در...

گزارش تخصصی افزایش علاقه مندی دانش آموزان به درس ریاضی .

گزارش تخصصی افزایش علاقه...

تحقیق در مورد مدولاسیون OFDM
تحقیق درباره طبقه بندی راکتورهای صنعتی
پاورپوینت در مورد ریاضی سوم دبستان موضوع تقسیم با باقی مانده (تحقیق دانش آموزی)
تحقیق در مورد نظام آموزشی روسیه 123ص
تحقیق درباره نخود فرنگی 8 ص
تحقیق درباره قوانین کار
تحقیق درباره مقدمه ای بر زبان Ruby 13 ص
تحقیق درباره معرفی شهرستان اردکان 29 ص
تحقیق درباره سوالات درس بیوشیمی رشته ی کشاورزی
تحقیق درباره کود 20 ص
تحقیق درباره کودتای 28 مرداد 50 ص
تحقیق درباره مریستمهای رأسی 17 ص
تحقیق درباره لونگان Longan 11 ص
تحقیق درباره مبارزه با حشرات 18 ص
تحقیق درباره لقاح مصنوعی 14 ص
تحقیق درباره طبقه بندی راکتورهای صنعتی
تحقیق در مورد مدولاسیون OFDM
تحقیق درباره مالچ چیست 12 ص
تحقیق درباره مه 85 ص
تحقیق درباره مالچ ها 18 ص
تحقیق درباره کود منگنز 8 ص
تحقیق درباره هرس 16 ص
تحقیق درباره معادن زغالسنگ طبس 82 ص
تحقیق درباره سل 17 ص
تحقیق در مورد روشهای اجرای شالوده های عمیق 12 ص
تحقیق درباره نقد ادبی 16 ص
تحقیق درباره فرمت BP
تحقیق درباره سیب 11 ص
تحقیق درباره مدیریت کودی در گلزا 7 ص
تحقیق درباره کلزا 17 ص
تحقیق درباره کردستان 142 ص
تحقیق درباره نماتدهای گره ریشه 18 ص
تحقیق درباره سی وسه پل 29 ص
تحقیق درباره سبزی 35 ص
پاورپوینت در مورد پایش و ارزشیابی برنامه EPI
تحقیق درباره موریانه 18 ص
تحقیق در مورد 12
تحقیق درباره ویتامین 6 ص
تحقیق در مورد سازه های فضا کار و علم سازه در مهندسی عمران
تحقیق در مورد علم ریاضی 12ص
تحقیق درباره غنی سازی اورانیوم
تحقیق در مورد عکس اشخاص در طول تاریخ
تحقیق درباره فیزیولوژی گیاهان زراعی 15 ص
تحقیق درباره سن گندم 23 ص
تحقیق در مورد کیوی
تحقیق درباره فراوری گوجه 16 ص
تحقیق درباره شهر 25 ص
تحقیق در مورد عصر علم 14 ص
تحقیق در مورد طرز کار اسیلوسکوپ 10 ص
پاورپوینت در مورد آمار فصل 2(جامعه) (تحقیق دانش آموزی)
پاورپوینت در مورد ریاضی ششم دبستان موضوع مقدارهای متناسب (تحقیق دانش آموزی)
پاورپوینت در مورد هندسه 1 فصل 4(خط و صفحه در فضا) (تحقیق دانش آموزی)
پاورپوینت در مورد زیست و آزمایشگاه دوم دبیرستان موضوع معرفی تریکودینا (تحقیق دانش آموزی)
پاورپوینت در مورد زبان فارسی2 درس هفتم (تحقیق دانش آموزی)

کلمات کلیدی :داراى خاصی هیدرولیکى سنگ آهک آهک آبى این سیمان خرده سنگ داراى مقاوم مورد اسفاده خاصی هیدرولیکى مجاور هوا سیمان اسفاده داراى مقاوم مخلوط گردید هیدرولیکى
  • رضا محسنی
  • ۰
  • ۰

دانلود مقاله روشهای نگهداری مواد غذاییword 21 صفحه

دانلود مقاله روشهای نگهداری مواد غذایی(word) 21 صفحه

شرح مختصر : خشک کردن، یکی از روش های نگهداری طولانی مدت از غذاهاست. این فرایند با گرفتن آب موجود در ماده غذایی صورت می گیرد. آب خود سبب فساد ماده غذایی شده و به رشد موجودات ریز زنده کمک می کند. معمولاً آب موجود در ماده غذایی ضمن تبخیر از دست می رود (خشک کردن در جریان هوا، خشک کردن زیر نور آفتاب، دودی کردن یا خشک کردن به وسیله باد). اما در خصوص خشک کردن ماده غذایی به وسیله منجمد کردن آن، ماده غذایی را ابتدا در فریزر قرار می دهند و پس از یخ بستن، آب موجود در آنرا طی فرایند تصعید (تبدیل جامد به گاز) می گیرند. روش های مختلفی برای خشک کردن مواد غذایی وجود دارد. هر کدام از این روش ها، مزایای خاص و کاربردهای مخصوص به خود را دارند. بسیاری از غذاها و میوه ها را با استفاده از این روش می توان تا مدت طولانی نگهداری نمود، از جمله گوشت گاوی که در نور آفتاب خشک شده باشد، میوه هایی که آب بسیار زیادی دارند همچون کشمش، آلو، انجیر و خرما. استفاده از گوشت های نمک سود و خشک شده در تهیه غذاهای سنتی کاربرد دارد. ابتدا گوشت را به مدت چند روز داخل آب نمک قرار می دهند تا گوشت همچنان سالم بماند. سپس گوشت را در برابر نور آفتاب قرار می دهند تا خشک شود. این کار را در فصل های سرد انجام می دهند؛ زمانی که دمای هوا در روز، زیر صفر باشد. سپس گوشت حاصله را طی فرایندهای دیگری عمل آورده و بعد از آن می توان از این گوشت برای تهیه سوپ یا دیگر غذاها استفاده نمود.

فهرست :

تعریف

روش هایی جدید برای نگهداری غذا

نگهداری سبزی و میوه ( کاربردی )

آلوی سردرختی

آماده‌سازی

حفظ و نگهداری غذاها

کنسرو کردن

نمک سود کردن (شور گذاشتن)

مربا ها و ژله ها

انجماد

خشک کردن

روش های نامطمئن کنسروسازی

نگهداری سبزیجات

نگهداری میوه ها

نگهداری محصولات لبنی

نگهداری محصولات گوشتی

نگهداری دیگر محصولات مواد غذایی

اطلاعات اولیه

خشک کردن

دود دادن

سرد کردن

حرارت دادن

21 صفحه

دانلود مقاله روشهای نگهداری مواد غذایی
حجم فایل : 28 کیلوبایت









سایر محصولات :
دانلود مقاله روشهای نگهداری مواد غذاییword 21 صفحه

دانلود مقاله روشهای...

تحقیق در مورد سیستم انتقال قدرت 11 ص

تحقیق در مورد سیستم انتقال قدرت...

تحقیق درباره مختار ثقفی

تحقیق درباره مختار...

تحقیق در مورد سیستم استارت و دینام یکپارچه 8 ص

تحقیق در مورد سیستم...

تحقیق درباره محمود فرشچیان 7ص

تحقیق درباره محمود فرشچیان 7ص...

تحقیق در مورد سیستم BSI

تحقیق در مورد...

تحقیق درباره محمد فرخی یزدی

تحقیق درباره محمد فرخی یزدی...

تحقیق در مورد سیره پیامبر 01 سیرة نبوی پیامبرص 35 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد سیب 11 ص

تحقیق در مورد...

طرح توجیهی پرورش اردک مادر به ظرفیت 5000 قطعه در سال

طرح توجیهی پرورش اردک مادر به...

تحقیق درباره محمد فرخی یزدی 8ص

تحقیق درباره محمد فرخی یزدی...

تحقیق درباره متعلقات ایمان

تحقیق درباره متعلقات...

تحقیق در مورد سیره نبوی 15 ص

تحقیق در مورد سیره...

تحقیق در مورد سیاست گسترش ناتو به شرق و تاثیر آن بر امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران

تحقیق در مورد سیاست...

پروژه مالی شرکت تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی

پروژه مالی شرکت تولید مواد...

تحقیق درباره مبادله وچگونگی اداء آن 8ص

تحقیق درباره مبادله وچگونگی اداء آن 8ص...

تحقیق در مورد سیاست

تحقیق در مورد سیاست...

تحقیق در مورد سیرة پیامبر‌ص 35 ص

تحقیق در مورد سیرة...

تحقیق درباره ماگماتیسم و سنگ های آذرین 4ص

تحقیق درباره ماگماتیسم...

تحقیق در مورد سیاحت در قیامت نفخ صور

تحقیق در مورد سیاحت...

تحقیق در مورد سویا چیست 10 ص

تحقیق در مورد سویا چیست 10...

تحقیق درباره ماهیت بیعت های پیامبر

تحقیق درباره ماهیت بیعت...

تحقیق در مورد سوره نحل با ترجمه

تحقیق در مورد سوره نحل با...

تحقیق درباره مارگزیدگی‌

تحقیق درباره مارگزیدگی‌...

تحقیق در مورد سوره نباء

تحقیق در مورد سوره نباء...

تحقیق در مورد سوره حشر آیه 5 تا 7

تحقیق در مورد سوره حشر...

تحقیق درباره لباس و پوشش در سیره نبوى

تحقیق درباره لباس و پوشش...

تحقیق در مورد سوره قیامت

تحقیق در مورد سوره قیامت...

تحقیق در مورد سوره المائده آیه 6 12ص

تحقیق در مورد...

تحقیق درباره کوچ نشینی

تحقیق درباره کوچ نشینی...

تحقیق در مورد سورة نور آیه 58 15 ص

تحقیق در مورد سورة...

تحقیق درباره کند وکاوی در مسئله حجاب

تحقیق درباره کند وکاوی در مسئله حجاب...

تحقیق در مورد سوره حجرات

تحقیق در مورد سوره حجرات...

تحقیق در مورد سوره آل عمران

تحقیق در مورد سوره آل عمران...

تحقیق درباره کنترل آب تغذیه وسطح آب استوانه

تحقیق درباره کنترل آب...

تحقیق در مورد سوره احزاب 32 ص

تحقیق در مورد سوره احزاب ...

تحقیق درباره کاپیتان کوک 8ص

تحقیق درباره کاپیتان کوک 8ص...

تحقیق در مورد سنگهای تزئینی در ساختمانی 11 ص

تحقیق در مورد سنگهای تزئینی در...

تحقیق درباره قلمکاری 7ص

تحقیق درباره قلمکاری 7ص...

تحقیق در مورد سوخت هیدروژن

تحقیق در مورد سوخت هیدروژن...

تحقیق در مورد سه روش اصلی تولید خمیر 11 ص

تحقیق در مورد سه روش اصلی تولید...

تحقیق درباره فیزیک دان ایرانی و شگفت آفرینی تازه سیاه چاله ها

تحقیق درباره فیزیک دان ایرانی و شگفت...

تحقیق در مورد سنگ های آذرین 14 ص

تحقیق در مورد سنگ های...

هدیه های آسمانی سال دوم دبستان درس همه چیز از توست

هدیه های آسمانی سال دوم دبستان...

تحقیق در مورد سنگ های قیمتی

تحقیق در مورد سنگ های قیمتی...

تحقیق درباره فیثاغورث

تحقیق درباره فیثاغورث...

دانلود مقاله رنگها در صنایع غذاییword 28 صفحه

دانلود مقاله رنگها...

تحقیق در مورد سنجش عملکرد و پیشرفت برنامه استراتژیک

تحقیق در مورد سنجش عملکرد و پیشرفت...

تحقیق درباره فلسفه هنر معاصر سینما

تحقیق درباره فلسفه هنر معاصر...

فروش پکیج فایل بیش از دو هزار فایل ورد و پاورپوینت -جدید و پرفروش با قیمت 60 هزار تومان
پاورپوینت تصمیم گیری چند معیاره -45 اسلاید
دانلود مقاله تأثیر گزارش حسابرسی بر بازده سهام(word) 16 صفحه
پاورپوینت پول شویی
دانلود مقاله زلزله چیست ؟ (word)
دانلود مقاله احتراق در محیط زیست(word) 21 صفحه حاشیه دار و زیبا
پروژه سی شارپ بیمارستان
سورس کد نقشه هوشمند ایران با سی شارپ
کدهای ضروری کنسول سی شارپ
پاورپوینت صفر تا صد معرفی مشهد مقدس
سورس پروژه جستجوی فایل در کامپیونر با سی شارپ
دانلود مقاله توسعه و برنامه ریزی اقتصادی(word) 37 صفحه
پاورپوینت بازاریابی بنادر - 19 اسلاید
دانلود پاورپوینت زردشت، آیین و عقاید آن در عهد باستان
تحقیق در مورد PLC
پاورپوینت پول شویی
دانلود مقاله بررسی عوامل موثر در کسری و فزونی صندوق از دید تحویلداران بانک ملی(word) 33 صفحه
دانلود مقاله پیرامون مالیات(word) 50صفحه
دانلود پاورپوینت تزئینات وابسته به معماری - 23 اسلاید زیبا و شیک پاورپوینت
سورس پروژه دفترچه تلفن به زبان کنسول سی شارپ
دانلود مقاله معماری معاصر ایران(word) 15 صفحه
پاورپوینت صفرتاصد یزد
دانلود مقاله تأثیر گزارش حسابرسی بر بازده سهام(word) 16 صفحه
سورس mvvm
دانلود مقاله پیرامون آفات مرکبات(word) 30 صفحه
نام پاورپوینت : روانشناسی تربیتی
فایل پاورپوینت اقلیم اصفهان
دانلود مقاله پیرامون جهاد اقتصادی(word) 70 صفحه
دانلود مقاله حسابداری دولتی(word) 31 صفحه
پاورپوینت دستور زبان فارسی
دانلود برنامه و آموزش تصویری ساخت شماره مجازی آمریکا --تست شده همه چیز اوکیه
دانلود مقاله پرورش و تولید میوه کیوی(word) 16صفحه
دانلود مقاله بودجه و پروژه های عمرانی(word) 40صفحه
موضوع مقاله: آمار و مدل سازی(word)
دانلود مقاله کنترل موجودی انبار شرکت گروه ماشین های اداری(word) 99 صفحه
پاورپونت طراحی الگوریتم ها (با شبه کد های c ++)
پاورپونت صفر تا صد مانیتور
دانلود پاورپوینت اقتصاد اسلامی-18 اسلاید شیک و زیبا و جامع
دانلود مقاله الگوی کاشت مناسب در اراضی شور(word) 13صفحه
ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻫﻤﺮﺍه ﺑﺎ ﻣﺜﺎﻝ ﺭﺷﻨﺎﻝ ﺭﺯ
نام پاورپوینت : پاورپوینت حسابداری ملی
دانلود مقاله اثر فرسایش آبی در کاهش حاصلخیزی(word) 53صفحه
پاورپوینت شاخص های اندازه گیری عملکرد بخش ها
پاورپوینت حقوق تجارت
دانلود مقاله تاریخچه و نحوه ی استفاده از صدا در کامپیوتر و وب‎(word)
پاورپوینت جنگ نرم : مبانی ، ابزارها و راه‌های مقابله
دانلود مقاله و تحقیق پیرامون کوره آفتابی(word) 12 صفحه شیک و کامل
دانلود پروژه کنترل کیفیت آماری – کنترل فرآیند آماری(word) 54 صفحه
آشنایی با تکنولوژی VOIP + پاورپوینت
فروش پکیج فایل بیش از دو هزار فایل ورد و پاورپوینت -جدید و پرفروش با قیمت 60 هزار تومان
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت در مورد مدیریت فرهنگ سازمانی
پاورپوینت در مورد مدیریت توسعه تامین کنندگان(صنعت خودرو)
پاورپوینت در مورد حکمروایی خوب شهری
پاورپوینت در مورد خواص فیزیکی و مکانیکی محصولات کشاورزی
پاورپوینت درباره کنترل فیزیکوشیمیایی
پاورپوینت در مورد کنترل عمق بیهوشی با استفاده از روش MPC
پاورپوینت در مورد کنترل کیفی دستگاههای سی تی اسکن
پاورپوینت در مورد کنترل عصبی تطبیقی بازوی انعطاف پذیر
پاورپوینت در مورد کنترل مایع
پاورپوینت در مورد کنترل بهداشتی استخرهای شنا
پاورپوینت در مورد کمیته جامعه ایمن شهرستان تایباد
پاورپوینت در مورد کمک‌هزینه دستیاران دوره تخصصی، فلوشیپ و فوق‌تخصصی
پاورپوینت در مورد کمر درد های ناشی از کار
پاورپوینت کمپوت آناناس
پاورپوینت در مورد کلینیک تخصصی و فوق تخصی
پاورپوینت درمورد کلیات محیط زیست
پاورپوینت در مورد کلیات فارماکولوژی
دانلود پروژه کارآفرینی و طرح تولید شیرینی
پاورپوینت در مورد کلیات استناد
پاورپوینت در مورد کشور عراق
پاورپوینت در مورد کشور اسپانیا(جغرافیا,موقعیت و فرهنگ)
پاورپوینت در مورد کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا (HPLC)
پاورپوینت در مورد کروماتوگرافی گازی
پاورپوینت در مورد کربوهیدراتها
پاورپوینت در مورد کدهای احراز تمامیت پیام و توابع درهم ساز
پاورپوینت در مورد کتابشناسی
پاورپوینت در مورد کتاب کار نمای کلاسی انرژی
پاورپوینت کاهش و کنترل وزن Weight Reduction
پاورپوینت در مورد کاهش و کنترل نشت در بدنه و پی سد خاکی
پاور پوینت در مورد کاهش اثر پدیده تشدید زیرسنکرون توسط بانک مقاومت ترمزی دینامیکی
پاورپوینت درباره کانابیس
کامپیوترهای قابل پوشیدن
پاورپوینت درباره کالیبریشن
پاورپوینت در مورد کارگاه مقدماتی روش تحقیق
پاورپوینت درباره کارگاه خبرنویسی
پاورپوینت در مورد کارگاه ثبت اختراع
پاورپوینت درباره کارگاه تحلیل عاملی اکتشافی با استفاده از نرم افزار SPSS
پاورپوینت در مورد کارگاه برنامه ریزی شهری
پاورپوینت در مورد کارگاه بازار یابی
پاورپوینت در مورد کارگاه ایمنی بیمار مبتنی بر حوزه نظام سلامت
پاورپوینت کارگاه ایمن سازی
مقاله درباره گراف -9 صفحه
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزشی آلودگی هوا
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزشی آشنایی با نظام آموزش کارکنان ودستورالعمل های آن
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزش ضمن خدمت

کلمات کلیدی :انلو مقاله روشهای مقاله روشهای نگهاری صفحه انلو مقاله خشک کرن ماه غذایی نور آفتاب مقاله روشهای انلو مقاله روشهای نگهاری نگهاری موا این روش سپس گوشت موا غذایی نگهاری غذایی محصولات استفاه آفتاب مقاله روشهای
  • رضا محسنی
  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد میکروسکوپ الکترونی

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات


دسته بندی : وورد


نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )


تعداد صفحه : 18 صفحه




قسمتی از متن .doc :



‏1


‏میکروسکوپ الکترونی


‏1- مقدمه


‏به طور کلی در میکروسکوپ های الکترونی سه نوع عدسی وجود دارد:


‏1-عدسی جمع کننده (Condenser Lens)


‏2-عدسی شیئی (Objective Lens)


‏3-عدسی تصویری (Projector Lens)


‏عدسی جمع کننده دسته الکترون را بر روی نمونه متمرکز می نماید. عدسی شیئی یک تصویر بزرگ شده اولیه ایجاد نموده، برای حصول بزرگنمایی بیشتر از عدسی تصویری استفاده می شود. تصویر نهایی بدست آمده بر روی یک صفحه فلورسنت قابل رویت است.


‏از انواع عدسی های شیئی مورد مصرف می توان به:


‏عدسی مخروطی (Conical Lens)


‏عدسی فروبر (Immersion Lens)


‏اشاره نمود. تصویری از این دو نوع عدسی در شکل مشاهده می شود.‏ عمدتا عدسی های مخروطی در میکروسکوپ الکترونی رو


‏2


‏ب‏شی Scanning Electron Microscope)‏ عدسی های فروبر در میکروسکوپ الکترونی عبوری Transmission Electron Microscope‏ یا TEM‏ کاربرد دارند.


‏الف) عدسی مخروطی که اجازه می دهد یک نمونه بزرگ در بیرون آن قرار گیرد.


‏ب)عدسی فروبر که یک نمونه کوچک در داخل آن قرار می گیرد.


‏3


‏به دلیل وجود محدودیت طراحی، عدسی های الکترونی با روزنه های بسیار کوچکتری نسبت به عدسی های شیشه ای میکروسکوپ های نوری کار می کنند. میدان الکترونی که توسط روزنه عدسی قابل کنترل است، ستون میکروسکوپ (Microscope Column)‏ نامیده می شود. بسیاری از میکروسکوپ های الکترونی جدید حاوی 4 تا 6 عدسی هستند.


‏یک عدسی مغناطیسی مشتمل بر پوسته ای آهنی و سیم پیچ هایی مسی است که درمیدان مغناطیسی خود به دسته الکترون های وارد شده نیرو وارد کرده و بر اساس قانون دست راست فلمینگ آن ها را از مسیر خود منحرف می سازد. در این صورت این امکان فراهم می آید که بتوان الکترون ها را ‏در مسیر خاصی قرار داده همگرا نموده و بر جای مشخصی متمرکز نمود. فاصله نقطه ‏همگرا شدن الکترون ها تا عدسی را فاصله کانونی (Focal Distance)‏ می نامند. فاصله کانونی در ارتباط مستقیم با مقدار ولتاژ شتاب دهنده الکترون ها و در ارتباط معکوس با تعداد دور سیم پیچ و شدت جریان عبوری قرار دارد.












سایر محصولات :
تحقیق در مورد میکروسکوپ الکترونی

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد میزان اثر فاکتورهای اقتصادی تغذیه در لبنیات سازی 25 ص

تحقیق در مورد میزان...

دانلود جزوه مروری جامع بر مسمومیت ناشی از آفلاتوکسین در طیور

دانلود جزوه مروری جامع...

کلاهبرداری رایانه ای 31ص

کلاهبرداری رایانه ای...

کارتحقیقی قبض در قرض 99 ص

کارتحقیقی قبض در قرض...

عدم برابری دیه بین زن و مرد 29ص

عدم برابری دیه بین...

جبران خسارت معنوی در رویه قضایی تحلیل و نقد پرونده هموفیلی ها

جبران خسارت معنوی در رویه قضایی ...

حقوق جزاء و جرم شناسى 56ص

حقوق جزاء و...

حق توسعه وجهانشمولی حقوق بشر 45ص

حق توسعه وجهانشمولی حقوق...

تصرف عدوانی

تصرف عدوانی...

تحقیق در باره بحران اشتغال در افغانستان 66 ص

تحقیق در باره بحران اشتغال در افغانستان...

تحلیل حقوقی رای مشورتی دیوان دادگستری بین المللی در مورد ساخت دیوار حائل در سرزمین های اشغالی فلسطین 71 ص

تحلیل حقوقی رای مشورتی دیوان دادگستری بین...

تخفیف و تبدیل مجازات مقاله تحقیقی دوره کارآموزی وکالت دادگستری 67 ص

تخفیف و تبدیل...

بررسی حقوق زن در اسلام 36 ص

بررسی حقوق زن...

تابعیت ایرانی 13 ص

تابعیت ایرانی 13...

بررسى فقهى شهادت زن در اسلام 24 ص

بررسى فقهى شهادت زن در...

دانلود کتاب هندبوک مدیریت پروژه

دانلود کتاب هندبوک مدیریت پروژه...

بررسی قانون ضد تروریسم انگلستان 46ص

بررسی قانون ضد تروریسم...

بازداشت موقت و حقوق شهروندی در اروپا 53ص

بازداشت موقت و حقوق شهروندی در...

اهمیت‌پژوهشهای‌حقوقی‌ تطبیقی‌ درتوسعه‌ وتکامل‌ علوم جزایی 60ص

اهمیت‌پژوهشهای‌حقوقی‌ تطبیقی‌ درتوسعه‌ وتکامل‌ علوم جزایی 60ص...

امنیت شغلی با رویکرد ایمنی و سلامت و نقش آن در نگهداری کارکنان سازمان 66 ص

امنیت شغلی با رویکرد...

اعمال قاعده درء،در حقوق کیفری ماهوی 18 ص

اعمال قاعده درء،در حقوق کیفری ماهوی 18...

اسلام و حقوق بشر 31 ص

اسلام و حقوق بشر 31 ص...

اصل عدم قابلیت استناد به ایرادات در اسناد تجاری 25ص

اصل عدم قابلیت استناد به ایرادات در...

ابراء در حقوق ایران و انگلیس 28ص

ابراء در حقوق...

دانلود مقاله هوش تجاری و تصمیمات کلان سازمانیword

دانلود مقاله هوش...

آشنایی با سازمان ثبت احوال کشور

آشنایی با سازمان ثبت...

تحقیق در مورد معاونت در جرم در فقه اسلامی

تحقیق در مورد معاونت در...

تحقیق در مورد پیوستن علم قاضى به بیّنه یا اقرار 34ص

تحقیق در مورد پیوستن علم قاضى...

تحقیق در مورد وجه التزام در قراردادها

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد همزیستى فقهى مذاهب و ادیان قاعده الزام و قاعده التزام

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد نقد و تحلیل آراء با موضوع مشارکت در سرقت و آدم ربایی

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد معامله

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد مبانی کلی اصل ولایت فقیه و تحلیل تطبیقی نظریات صالحی نجف آبادی و مصباح یزدی

تحقیق در مورد ...

تحقیق در مورد مطالعه تطبیقی ماده 338 قانون مدنی 34ص

تحقیق در مورد مطالعه...

تحقیق در مورد مرور زمان دادرسی

تحقیق در مورد ...

تحقیق در مورد مبانی نظری اصل استقلال موافقت

تحقیق در مورد مبانی...

تحقیق در مورد مبانی فقهی و حقوقی ماده 768 در عقد صلح

تحقیق در مورد مبانی فقهی...

تحقیق در مورد قسامه تعدد افراد یا تکرار قسم؟ 21ص

تحقیق در مورد ...

تحقیق در مورد سرقفلی در حقوق ایران 30 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد شکنجه 30ص

تحقیق در مورد شکنجه 30ص...

تحقیق در مورد سرقفلی در حقوق ایران

تحقیق در مورد سرقفلی در...

ضررهای جدید و قدرتمند استفاده از وای فای

ضررهای جدید و قدرتمند...

تحقیق در مورد شرکت ومعاونت درجرم 30 ص

تحقیق در مورد ...

تحقیق در مورد شرحی بر مواد 147 و 148 اصلاحی قانون ثبت مصوب 21 36ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد شرایط رای قابل اعاده دادرسی در آیین دادرسی مدنی ایران و فرانسه 33ص

تحقیق در مورد شرایط...

تحقیق در مورد سن مسؤولیت کیفری در حقوق اسلام 19ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد دلیل در برابر انفور ماتیک و تله ماتیک 30ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد در کیفیات تعلیق و رفع تعلیق قضات متهم 28ص

تحقیق در مورد ...

تحقیق در مورد حمایت کیفری محیط زیست 27

تحقیق در مورد ...

تحقیق در مورد عقود
تحقیق در مورد شق القمر
تحقیق در مورد نظریه پیچیدگی
تحقیق در مورد شوری خاک 70 ص
تحقیق در مورد سیاره
تحقیق در مورد سیب
تحقیق در مورد سیمان 35 ص
پاورپوینت در مورد ارتقای سلامت و آموزش بهداشت
تحقیق در مورد شاه
تحقیق در مورد شهرسازی
تحقیق در مورد سینما 96 ص
تحقیق در مورد سیمین بهبهانی
پاورپوینت در مورد آشنایی با چرخه بهره وری
پاورپوینت در مورد آثار جریان الکتریکی
پاورپوینت در مورد ارتقای سلامت و آموزش بهداشت
پاورپوینت در مورد آرایه ها و ساختار ها در زبان برنامه نویسی
پاورپوینت در مورد آشنایی با چرخه بهره وری
پاورپوینت در مورد اتاق بازرگانی
پاورپوینت در مورد آناتومی انسانی
پاورپوینت در مورد آشنایی با داروی آل تیب
پاورپوینت در مورد آموزش اصول و قواعد طبقه بندی کا لادرسیستم هماهنگ شده
پاورپوینت در مورد آشنایی با همدان
پاورپوینت در مورد آثار جریان الکتریکی
پاورپوینت در مورد آرایه‌ها در متلب

کلمات کلیدی :مورد میکروسکوپ الکرونی عدسی های میکروسکوپ الکرونی های الکرونی میکروسکوپ های دسه الکرون سیم پیچ فاصله کانونی lens ‏عدسی الکرونی میکروسکوپ الکرون فروبر فاصله مخروطی
  • رضا محسنی
  • ۰
  • ۰

تحقیق درباره خانواده یگ نهاد اجتماعی

تحقیق درباره خانواده یک نهاد اجتماعی

این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 78 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

تعریف خانواده

قبل از تعریف خانواده به ریشه لغوی این واژه می‌پردازیم. کلمةfamily یا خانواده مشتق از یک کلمة لاتین یعنی familia است. از نظر ترمینولوژی اولین بار به این کلمه در گیاه‌شناسی و سپس جانورشناسی بکار رفت و سرانجام به خانواده انسانی اطلاق گردید.کلمه معادل آن در زبان یونانی oikonomia است که کلمة Economic یعنی اقتصادیات از آن مشتق شده‌است. این مسئله نشان می‌دهد به زعم پیشینیان خانواده قبل از هرچیز یک سازمان اقتصادی است. (جامعه‌شناسی ساموئل‌کینگ ج 2 ص146).

تعاریف متعددی از جانب اندشمندان از خانواده مطرح شده‌است. اما در کل می‌توان تعریف نسبتاً جامعی بدین قرار از خانواده ارائه داد.« خانواده گروهی خاص، اجتماعی و متضمن قرارداد و دارای روابط خاص نسبی از طریق همخونی یا سببی از طریق زناشوئی و فرزندپذیری و دارای فرهنگ‌ جزئی و بالنسبه خاص و دارای استمراری ویژه است که از گروه‌های تصادفی و اتفاقی جدا است. (جزوء دست‌نویس ساروخانی15/8/64)

درواقع با پیوندهای خاص سببی یا نسبی افراد خانواده نسبتهای گوناگون مانند زن، شوهر، مادر، پدر، پسر، برادر، خواهر به یکدیگر پیدا می‌کنند. و به دلیل ارتباط دائم و متقابلی که میان این اعضاء برقرار می‌گردد، فرهنگ مشترکی نیز میان آنان پدیدار می‌شود و ویژگی‌های مشترکی آنان را به یکدیگر پیوند می‌دهد و مانند آنچه اخلاف یک نیای مشترک را به یکدیگر پیوند می‌دهد همانطور که گفته شد به جزء پیوندهای مهم خونی یا زناشوئی پیوند‌های دیگری نیز ممکن است در خانواده و پس از تشکیل آن بوجود آید. این پیوندها می‌تواند از طریق فرزندپذیری حاصل شود. مثلاً هنگامی که فرزند دیگری به خانه آورده می‌‌شود این فرزند صاحب حقوقی خاص می‌گردد و جزئی از اعضاء خانواده محسوب می‌شود. مثلاً مشمول حق ارثی که دیگر اعضاء خانواده از یکدیگر دارند می‌شود در تعاریفی که مردم‌شناسان از خانواده ارائه کرده‌اند علاوه بر تعریف خانواده بر مبنای فضای مشترک زندگی و روابط جنسی و کانونی برای پرورش فرزندان و تربیت فرهنگی و‌ گاه آموزش شغلی کودکان به نکته دیگری نیز اشاره کرده‌اند و آن اقتصاد مشترک و وابستگی افراد به درآمد خانواده است. این خصوصیت نباید تعریف خانواده و خانوار را در تصور ما یکسان گرداند.

زیرا« خانوار نیز مانند خانواده متضمن وحدت مکان است اما برخلاف خانواده در خانوار آنچه را مهم نیست روابط نسبی و سببی یا فرهنگ مشترک است و آنچه مهم تلقی می‌شود مشارکت اقتصادی و وحدت فضایی است. خانوار می‌تواند حتی شامل یک نفر هم باشد.

همچنین بزرگانی چون ارسطو و افلاطون نیز به تعریف خانواده پرداخته‌اند. ارسطو ازدواج را اتحاد بین کسانی می‌داد که بدون یکدیگر نمی‌توانند زندگی کنند و راه بقای انسان را نتیجه این اتحاد می‌داند. اتحاد که نه از روی اراده و هدف آزاد بلکه چون دیگر حیوانات و گیاهان از روی میل طبیعی است( جزوء شماره 20 دانشگاه شیراز ص12 وص20)

هرچند ارسطو تعریف خانواده را به صورتی ناقص ارائه داده‌است و صرفاً میل جنسی دو جنس را مد نظر قرارداده و تأثیرات اجتماعی و فرهنگی در شکل‌گیری‌ نهاد خانواده را از نظر دور داشته‌است، نسبت به تعریف افلاطون تعریف عقلانی‌تری را عنوان کرده‌است افلاطون خانواده در مدینه فاضله خود را به شکلی بسیار آرمانی تصویر می‌کند افلاطون این نوع خانواده را زمینه‌ای برای استفاده همگان از استعدادها و توانائیهای خود می‌داند زیرا در مدینه فاضله افلاطون« چگونگی ارتباط پدران و فرزندان نقشی نمی‌تواند داشته باشد زیرا نه فرزند والدین خود را می‌‌شناسد نه والدین فرزندان را. باروری در این جامعه در زمان و مکان معین و طی جشنی که همه ساله برپا می‌شود صورت می‌گیرد همه کودکان پس از تولد از پدر و مادر خود جدا شده و تحت مراقبت افراد خیر رشد می‌کنند.»(خانواده وجامعه ویلیام جی‌گود
‌ص15).









سایر محصولات :
تحقیق درباره خانواده یگ نهاد اجتماعی

تحقیق درباره خانواده یگ نهاد...

تحقیق درباره خانواده درمانی متمرکز بر راه حل ام آر آی

تحقیق درباره خانواده درمانی متمرکز بر راه...

تحقیق درباره بتن غلطکی

تحقیق درباره بتن...

گزارش کارآموزی حسابداری در شرکت تولی پرس

گزارش کارآموزی حسابداری در شرکت...

نقشه جمعیتی استان البرز به تفکیک شهرستان به همراه جداول و نمودار بر اساس آمار سال 95

نقشه جمعیتی استان...

تحقیق درباره بتن غلطکی

تحقیق درباره بتن غلطکی...

تحقیق درباره بتن غلطکی

تحقیق درباره بتن...

تحقیق درباره بتن سبک

تحقیق درباره بتن سبک...

تحقیق درباره بتن سبک و اسفنجی و الیافی

تحقیق درباره بتن سبک...

بتن سبک جایگزین مناسب آجر و سفال

بتن سبک جایگزین مناسب آجر...

تحقیق درباره بتن سبک

تحقیق درباره بتن...

تحقیق درباره کاربرد پرلیت در صنعت ساختمان

تحقیق درباره کاربرد...

تحقیق درباره بتن های بازیافتی

تحقیق درباره بتن های...

پاورپوینت درس بیست و سوم تاریخ معاصر پایه یازدهم اولین دوره ی ریاست جمهوری

پاورپوینت درس بیست و...

پاورپوینت درس هشتم تاریخ معاصر پایه یازدهم رضا خان تثبیت قدرت

پاورپوینت درس هشتم تاریخ معاصر...

پاورپوینت درس هفتم تاریخ معاصر پایه یازدهم کودتای 1299

پاورپوینت درس هفتم تاریخ...

پاورپوینت فصل چهارم حسابداری مدیریت تالیف دکتر شباهنگ

پاورپوینت فصل چهارم حسابداری مدیریت...

فلش کارت های حروف الفبای هیراگانا زبان ژاپنی

فلش کارت های حروف الفبای هیراگانا زبان...

پروژه التراسونیک تشخیص مانع با استفاده از ماژول التراسونیک

پروژه التراسونیک تشخیص مانع با استفاده...

مجله نیویورک تایمز 2017

مجله نیویورک تایمز 2017...

پاورپوینت پیشگیری از اعتیاد_40 اسلاید

پاورپوینت پیشگیری از اعتیاد_40 اسلاید...

پاورپوینت پیشگیری از اعتیاد_40 اسلاید

پاورپوینت پیشگیری از...

پاورپوینت پیشگیری از اعتیاد_40 اسلاید

پاورپوینت پیشگیری ...

پاورپوینت پیشگیری از اعتیاد_40 اسلاید

پاورپوینت پیشگیری از اعتیاد_40 اسلاید...

مقاله انگلیسی محاسبه و معماری ابراجتماعی از طریق اشتراک گذاری و تخصیص منابع و ترجمه آن

مقاله انگلیسی محاسبه...

راه اندازی سنسور mq4 با میکروکنترلر avr و بسکام

راه اندازی سنسور mq4 با...

تحلیل نظام تربیتی ایران با توجه به دو دیدگاه تربیتی کلاسیکایدئالیسم، و رئالیسم و دو دیدگاه جدید ماهیت گرایی و سازه گرایی8 صفحه

تحلیل نظام تربیتی ایران با توجه...

برنامه ای که سطح معدل را با استفاده از معدل با زبان کلیپس مشخص کند.

برنامه ای که سطح...

دانلود تحقیق جامع وکامل درباره تفاوت انقلاب اسلامى با انقلابهای دیگر فرمتdoc

دانلود تحقیق جامع وکامل درباره تفاوت...

پادکست آموزشی ، انگیزشی

پادکست آموزشی ، انگیزشی...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره طراحی سه بعدی مقرنس با استفاده از نرم افزار3ds Max

دانلود پاورپوینت جامع وکامل...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره کارگاه آموزشی آشنایی با روشهای صحیح مطالعه ویادگیری

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره تقسیم سلولی ومکانیزم های آن

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره مهرابه یا محراب

دانلود پاورپوینت جامع وکامل...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره مدیریت و سیستم بهره وری سال 92

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره مدیریت...

مقاله ISI حسابداری با عنوان اجرای پیاده سازی مدیریت کیفیت جامع با هدف ارتقای عملکرد تولید و افزایش رضایت مشتری

مقاله ISI حسابداری با عنوان...

گزارش کارآموزی در نمایندگی پارس خودرو

گزارش کارآموزی در نمایندگی...

گزارش کارآموزی در تعمیر گاه مجاز خودرو

گزارش کارآموزی در تعمیر گاه مجاز خودرو...

گزارش کارآموزی در نمایندگی سایپا مبارکه

گزارش کارآموزی در نمایندگی سایپا...

دانلود کارآموزی در خدمات فنی شاهرضا

دانلود کارآموزی در خدمات...

گزارش کارآموزی در تعمیرگاه بزرگ مجتبی

گزارش کارآموزی در تعمیرگاه بزرگ مجتبی...

گزارش کار‎آموزی درتعمیرگاه مجاز هیوندا

گزارش کار‎آموزی درتعمیرگاه...

گزارش کارآموزی در تعمیرگاه پیمان تکنیک تعمیر خودرو

گزارش کارآموزی در تعمیرگاه پیمان تکنیک...

دانلود تحقیق درباره تاجر و شغل تجارت
دانلود تحقیق درباره اسلحه پیشرفته سربازان قرن ۲۱
تحقیق درباره علف چشمه یا بولاغ
پاورپوینت درباره برنامه ریزی و سیاستگذاری فرهنگی در ایران
دانلود گزارش کاروزی صنایع لاستیک
دانلود گزارش کارورزی شرکت قند شیروان
دانلود گزارش کارورزی لوسمی میلوئیدها دو مزم
دانلود گزارش کارورزی شرکت آب و فاضلاب
دانلود گزارش کارورزی عمران پروژه خیام 18
دانلود گزارش کارورزی مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی بامداد
دانلود گزارش کارورزی مجتمع تک واحد داده پردازی تون
دانلود تحقیق درباره فیثاغورث
دانلود تحقیق درباره زکریای رازی
تحقیق درباره بررسی عملکرد الگوریتم بهینه سازی توده ذرات (PSO )
تحقیق درباره ی ترکیب جامدات در وسایل مخلوط کن مختلف
تحقیق درباره ی تخریب فلزات با عوامل غیرخوردگی
تحقیق درباره ی نقش تغییرات اجتماعی درتحولات فرهنگی
تحقیق درباره تیتراسیون
تحقیق درباره دیدگاه سید محمد خاتمی درباره فلسفه
تحقیق درباره دیوان شمس
تحقیق درباره مینیاتور
تحقیق درباره دین‌شناسی و عرفان
تحقیق درباره دین و معنویت
تحقیق درباره سازمان دهی شده تیراندازی

کلمات کلیدی :یکدیگر پیوند میzwnj حقیق درباره خانواده عریف خانواده میzwnj شود میzwnj دهد میzwnj zwnj شود مثلاً میzwnj واند اعضاء خانواده کردهzwnj اند مدینه فاضله خانواده میzwnj یکدیگر خانوار افلاطون کردهzwnj ارسطو فرزندان فرزند اعضاء
  • رضا محسنی
  • ۰
  • ۰

پاورپوینت در مورد مقیاس لیکرت Likert scales

پاورپوینت در مورد مقیاس لیکرت Likert scales

فرمت فایل : .ppt



تعداد اسلاید : 13 اسلاید



قسمتی از متن :



مقیاس لیکرت


Likert


scales


Mina


Tootoonchi


Isfahan


University of Medical Sciences


Medical Education Research Center


Scale


مقیاس


مجموعه


ای


از نشانه ها


یا


اعداد هستند که


می


توان آن را به


آزمودنی


یا


رفتار او نسبت د


اد و


نشاندهنده


خصوصیات


یا


عملکردی


هستند که قرار است اندازه


گیری


شود


سنجش جهت و شد ت نگرش افراد در یک یا چند بعد است.


نگرش


Attitude


نگرش که از طریق آموزش های اجتماعی تحقق می یابد, ترکیبی


از باورها,گرایش ها یا احساسات مساعد و نامساعدی است که به آمادگی و تمایل فرد برای نشان دادن واکنش به شیوه ای نسبتاً ثابت


به اشیاء,اشخاص و رویدادهای خاص اطلاق می شود


مقیاس


های


نگرش سنج


مجموعه ای ار اظهار نظرهای مثبت و منفی در مورد افراد ، موقعیتها،


عقاید،رویدادهاو...


نگرش


:


تمایل


به


ارزشیابی


چیزی


به


شیوه


ای


خاص


(درجاتی


از


دید


مثبت


یا


منفی


)


می


باشد


نگرش


می


تواند هر جنبه


فیزیکی


یا


اجتماعی


یا


افراد


یا


رفتار


یا


موضوعات


انتزاعی را


در بر


گیرد










سایر محصولات :
پاورپوینت در مورد مقیاس لیکرت Likert scales

پاورپوینت در مورد مقیاس...

پاور پوینت تحلیل بنای احمد ابن موسی شاهچراغ

پاور پوینت ...

پاورپوینت در مورد مقیاس لیکرت Likert scales 2

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت درباره مسجد شیخ لطف اله

پاورپوینت درباره مسجد شیخ لطف...

پاورپوینت در مورد مقررات و شرایط تنظیم کننده حاکم بر

پاورپوینت در مورد مقررات و...

فایل طرح درس براساس الگوی E5تکلیف کلاسی..

فایل طرح درس...

پاورپوینت در مورد مقرنس در معماری ایران

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت بیماری فیزیولوژی قلبی..

پاورپوینت بیماری فیزیولوژی قلبی.....

پکیج تربیت سگ

پکیج تربیت سگ...

دانلود فایل پاورپوینت پروژه تولید قند کبریتی با ظرفیت1100 تن در سال..

دانلود فایل پاورپوینت پروژه تولید قند...

دانلود پاورپوینت آشنایی با روشهای پژوهش در سازمان؛

دانلود پاورپوینت آشنایی با روشهای...

پاورپوینت در مورد مقیاس لیکرت Likert scales

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد مقدمه‌ای بر تأمین مالی و سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

پاورپوینت در مورد مقدمه‌ای...

فایل طراحی واحد یادگیری فارسی خوانداری ششم ابتدایی..

فایل طراحی واحد...

پرسشنامه شخصیت شغلی واریسک و کینگ 2001

پرسشنامه شخصیت شغلی واریسک و کینگ...

پاورپوینت در مورد مقررات ملی دارو 44 اسلاید

پاورپوینت در مورد مقررات ملی...

پاورپوینت بهداشت محیط مدارس..

پاورپوینت بهداشت محیط...

پاورپوینت در مورد مقررات و دستورالعمل ها

پاورپوینت در مورد مقررات...

دانلود فایل پاورپوینت انگیزش _ موانع و محرک‌های یادگیری..

دانلود فایل پاورپوینت انگیزش...

دانلود پاورپوینت آشنایی با تایر و استفاده بهینه از آن؛

دانلود پاورپوینت آشنایی با تایر و...

فایل پاورپوینت طراحی آموزشی علوم پنجم ابتدایی..

فایل پاورپوینت طراحی آموزشی علوم پنجم ابتدایی.....

پاورپوینت در مورد مقدمه‌ای بر فیزیک پزشکی

پاورپوینت در مورد مقدمه‌ای بر فیزیک...

پاورپوینت در مورد مقدمه‌ای بر بهینه‌سازی

پاورپوینت در مورد مقدمه‌ای...

پاورپوینت در مورد بهداشت آب..

پاورپوینت در مورد بهداشت آب.....

پاورپوینت در مورد مقدمه کرم شناسی پزشکی cb42f3f0

پاورپوینت در مورد مقدمه کرم شناسی پزشکی...

دانلود پاورپوینت آشنایی با تابلوهای فشار ضعیف؛

دانلود پاورپوینت آشنایی با تابلوهای فشار...

پاورپوینت در مورد مقدمه و کاربردهای بیوتکنولوژی 45 اسلاید

پاورپوینت در مورد مقدمه...

دانلود فایل پاورپوینت علوم سنگ ها..

دانلود فایل پاورپوینت...

فایل سوالات ضمن خدمت اخلاق حرفه ای..

فایل سوالات ضمن خدمت اخلاق حرفه...

پاورپوینت بسته بندی بهداشتی مواد غذایی..

پاورپوینت بسته بندی بهداشتی...

پاورپوینت در مورد مقدمه ای بر داده کاوی و اکتشاف دانش 32 ص

پاورپوینت در مورد مقدمه ای بر داده...

پاورپوینت در مورد مقدمه ای بر مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات

پاورپوینت در مورد مقدمه ای بر مدیریت...

دانلود پاورپوینت آشنایی با اسیلوسکوپ و کاربرد آن؛

دانلود پاورپوینت آشنایی با اسیلوسکوپ و...

پرسشنامه خوشبینی گرین 2004

پرسشنامه خوشبینی گرین 2004...

دانلود فایل پاورپوینت درس 9 جغرافی ارمنستان..

دانلود فایل پاورپوینت...

پاورپوینت در مورد مقدمه ای بر داده کاوی و اکتشاف دانش 30 ص

پاورپوینت در مورد مقدمه ای بر داده...

فایل روش تعیین ضریب درگیری ویلیام رومی..

فایل روش تعیین ضریب درگیری...

پاورپوینت در مورد مقدمه وتشخیص هویت از طریق اثرانگشت

پاورپوینت در مورد مقدمه وتشخیص هویت از...

پاورپوینت برنامه‌ریزی استراتژیک منابع انسانی و سند توسعه‌ی نیروی انسانی کشور ..

پاورپوینت برنامه‌ریزی استراتژیک منابع...

دانلود پاورپوینت آشنایى با تاریخ تمدن اسلامى؛

دانلود پاورپوینت آشنایى...

دانلود فایل پاورپوینت درس 9 مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی راه ها و حمل و نقل 2..

دانلود فایل پاورپوینت درس 9...

پاورپوینت در مورد مقدمه ای به حسابداری مدیریت

پاورپوینت در مورد مقدمه...

پاورپوینت برنامه ریزی آموزشی و درسی..

پاورپوینت برنامه ریزی آموزشی و...

فایل راهنمای اندریافت CATکودکان..

فایل راهنمای اندریافت...

پاورپوینت در مورد مقدمه ای بر ساختار حافظه فلش

پاورپوینت در مورد مقدمه...

دانلود پاورپوینت آسیب های شانه؛

دانلود پاورپوینت آسیب های...

پاورپوینت در مورد مقدمه ای بر هندبال و علم تمرین هندبال

پاورپوینت در مورد مقدمه...

دانلود فایل پاورپوینت نمو نه هایی از الگوهای فعال تدریس..

دانلود فایل پاورپوینت نمو نه هایی از...

پاورپوینت در مورد شیوه های نمایش داده ها
پاورپوینت در مورد داده کاوی و کاربرد آن
پاورپوینت در مورد بررسی نمونه سفال تیغه ساختمانی از نظر میزان انتقال حرارت
پاورپوینت در مورد Application Server ها نگاهی بر WebLogic
پاورپوینت در مورد برداشت ازروایات وایات طبی
پاورپوینت قواعد کلی رسم فلوچارت
پاورپوینت فنون تست زنی
پاورپوینت اختلال آب والکترولیت
پاورپوینت فیزیولوژی تخمدان
پاورپوینت قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های اجرایی
پاورپوینت در مورد مهارت ابراز وجود
پاورپوینت در مورد داده کاوی و کاربرد آن

کلمات کلیدی :لیکرت likert scales مقیاس لیکرت likert مورد مقیاس لیکرت likert scales لیکرت likert مقیاس لیکرت مورد مقیاس افراد مقیاس scales likert
  • رضا محسنی
  • ۰
  • ۰

تحقیق درباره نیاز بشر به دین

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی: Word

نوع فایل: doc (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه: 4 صفحه

قسمتی از متن فایل دانلودی

اگر دین بخواهد در این دنیا بماند یا باید در نهاد بشر جای داشته باشد در ژرفای فطرت جا داشته باشد یعنی خود در درون بشر به صورت یک خواسته‌ای باشد که البته در آن صورت تا بشر در دنیاست باقی خواهد بود و یا لااقل اگر خودش خواسته طبیعی بشر نیست، باید وسیله باشد باید تامین کننده خواسته یا خواسته‌های دیگر بشر باشد.

اما این هم به تنهایی کافی نیست باید آن چنان وسیله تامین کننده‌ای باشد که چیز دیگری غیر از دین و مذهب قادر نیست آن احتیاجات را تامین کند والا اگر چیزی در این دنیا پیدا شد که توانست مثل دین یا بهتر از دین آن حاجت و آن خواسته را که دین تامین می کرده است تامین کند، آن وقت دین از میان می‌رود خصوصا اگر بهتر از دین هم تامین کند ... .

یک مثال محسوس عرض می کنم، خیلی ساده ... چگونه است که وقتی چراغ برق آمد چراغ موشی را باید از سرویس خارج کنیم؟ بشر چراغ موشی را برای چه کار می‌خواست؟ آن را برای حاجتی می‌خواست؟ چراغ برق آمد نورش از آن بهتر بود و هم دود نمی‌کرد پس دیگر چراغ اولی (موشی) را میاندازند دور ، باید برود، چون خواسته‌ای را که تامین می‌کرد، برق خیلی بهتر از آن تامین می‌کند.

اما اگر چیزی باشد که در اجتماع بشر آن چنان مقام و موقعیتی داشته باشد که هیچ چیز دیگر قادر نباشد جای آن را بگیرد آن خواسته‌ای را که او تامین می‌کند، هنری که او دارد، هیچ چیز دیگر نتواند کار او را انجام دهد، نتواند هنر او را داشته باشد، ناچار باقی می‌ماند.

پس اگر دین بخواهد باقی بماند یا باید خودش جزو خواسته‌های بشر باشد یا باید تامین کننده خواسته‌های بشری باشد آن هم بدین شکل که تامین کننده منحصر به فرد باشد.

اتفاقا دین هر دو خاصیت را دارد یعنی هم جز نهاد بشر است و هم جز خواسته‌های فطری و عاطفی بشر است و هم از لحاظ تامین حوائج و خواسته‌های بشری مقامی را دارد، که جانشین ندارد و اگر تحلیل کنیم معلوم می‌شود اصلا امکان ندارد چیز دیگری جایش را بگیرد

رعایت احکام دینی منافاتی با آزادی انسان ندارد







دین اسلام انسان را به آزادی دعوت می کند به همین دلیل رعایت اصول و احکام دین با آزادی انسانها منافاتی ندارد، این دین است که اصول و ارزشهای اخلاقی را تبیین کرده، پیروان خود را به رعایت و تقویت ارزشهای اخلاقی دعوت می کند، این اعتقاد به باورها و ارزشهای بنیادین گوهر هر دین را تشکیل داده و به انسان برای دستیابی به حقیقت کمک می کند.
دکتر سید حسن اسلامی پژوهشگر مرکز مطالعات و تحقیقات ادیان و مذاهب در گفتگو با "مهر" دین را دعوت به آزادی معرفی کرد و گفت: وقتی پیامبر اسلام(ص)، انسانها را به اسلام فرا می خواند به آنها می گوید از پیوندهای

گذشته خود ببرید و خود انتخاب کرده و مسئولیت این گزینش را برعهده بگیرید، مخالفان در پاسخ می گویند ما راهی را ادامه می دهیم که پدرانمان دنبال کردند که بی تردید این تقلید است نه آزادی.

وی با اشاره به اینکه رعایت اصول و احکام دین با آزادی انسانها منافاتی ندارد، افزود: ما در انتخاب دین مختار هستیم اما زمانی که آن را پذیرفتیم باید چارچوب آن را نیز در نظر بگیریم و این مانع از اختیار انسان نیست بلکه عین آزادی است.

پژوهشگر مرکز مطالعات و تحقیقات ادیان و مذاهب با اشاره به تعاریف مختلف و متفاوت از دین گفت: در همه ادیان اعتقاد به ماوراء و وجود موجودی فراتر از انسان که رابطه ای میان او و انسان از طریق ارسال کتاب و فرستادن پیامبران وجود دارد دیده می شود .

اسلامی افزود: این دین است که اصول و ارزشهای اخلاقی را تبیین کرده، پیروان خود را به رعایت و تقویت ارزشهای اخلاقی دعوت می کند، این اعتقاد به باورها و ارزشهای بنیادین گوهر هر دین را تشکیل می دهد که به انسان برای دستیابی به حقیقت کمک می کند.









سایر محصولات :
تحقیق درباره نیاز بشر به دین

تحقیق درباره نیاز بشر...

پاورپوینت ریز مغذی های مهم در کودکان

پاورپوینت ریز مغذی...

پاورپوینت ساختار تشکیلات

پاورپوینت ساختار تشکیلات...

پاورپوینت ریاضیاتدایره مساحت اضلاع و غیره

پاورپوینت ریاضیاتدایره مساحت اضلاع...

تحقیق درباره نهضت حسینی

تحقیق درباره نهضت حسینی...

تحقیق درباره نمایه سازی همارا

تحقیق درباره نمایه سازی همارا...

تحلیل دینامیکی شالوده مخازن نفتی بر روی خاک های ماسه ای تسلیح شده توسط ژئوگرید

تحلیل دینامیکی شالوده مخازن نفتی بر...

تحقیق درباره نماز و حکمت آن

تحقیق درباره نماز...

تحقیق درباره نماز در نهج البلاغه

تحقیق درباره نماز در نهج البلاغه...

مدل آزمایشگاهی شالوده سطحی توربین های بادی بر خاک ماسه ای

مدل آزمایشگاهی شالوده سطحی توربین های بادی...

تحقیق درباره نماز در دین اسلام

تحقیق درباره نماز در دین اسلام...

تحقیق درباره نماز خوب چه نمازی است

تحقیق درباره نماز خوب چه نمازی...

تحقیق درباره نگهداری اتومبیل

تحقیق درباره نگهداری اتومبیل...

تحقیق درباره نگرشی نوین به نظریات سازمان و مدیریت در جهان امروز

تحقیق درباره نگرشی نوین به نظریات...

سرمایه گذاری بین شرکتها

سرمایه گذاری بین شرکتها...

سالمند باید بداند

سالمند باید بداند...

پاورپوینت دانش و هنر در ایران باستان

پاورپوینت دانش و...

روشی جدید برای آزمون مدل ماشین های محدودیت احتمالی

روشی جدید برای...

روانشناسی رنگها

روانشناسی رنگها...

پاورپوینت داروهای موثر بر اختلالات انعقادی

پاورپوینت داروهای موثر بر اختلالات...

ذیابیتوس

ذیابیتوس...

پکیژ کامل بیو کنز تقییر رنگ موتقییر رنگ چشم تمام رنگ هاتقییر رنگ پوست

پکیژ کامل بیو کنز تقییر رنگ...

دوران شیر خواری

دوران شیر خواری...

حرکت شناسی و بیومکانیک توصیفی

حرکت شناسی و بیومکانیک توصیفی...

سفید شدن پوست به روش بیو کینزمحمد رضا آقایی

سفید شدن پوست به روش...

چیستی ازدواج

چیستی ازدواج...

چگونه آموزشی مؤثر داشته باشیم

چگونه آموزشی مؤثر داشته...

تقییر رنگ چشم با کمک بیو کینزکم تر از یک هفته

تقییر رنگ چشم با کمک بیو...

کودک بیمار

کودک بیمار...

بانک اطلاعات گیاهان دارویی ناشناس

بانک اطلاعات گیاهان دارویی ...

تقییر رنگ چشم در کمترین زمان سبززردآبیطلایی

تقییر رنگ چشم در...

موضوع جستجو در اینترنت

موضوع جستجو در اینترنت...

دانلود پاورپوینت جدیددرمان شبکه ای، قرارداد مشروط، درمان دادگاه مدار

دانلود پاورپوینت جدیددرمان شبکه...

دانلود پاورپوینت جدید درمان شناختی رفتاری

دانلود پاورپوینت جدید درمان شناختی رفتاری...

تفاوت کشورهای ثروتمند و فقیر

تفاوت کشورهای ثروتمند و...

گیاهان دارویی مفید در بیماری ها

گیاهان دارویی مفید...

دانلود پاورپوینت جدیدوسوسه

دانلود پاورپوینت جدیدوسوسه...

تغذیه با شیر مادر در کودکان زیر شش ماه

تغذیه با شیر مادر در...

دانلود پاورپوینت جدید کلیات درمان ترک اعتیاد

دانلود پاورپوینت جدید کلیات درمان...

دانلود پاورپوینت جدید اصول درمان ضد میکروبی

دانلود پاورپوینت جدید...

دانلود پاورپوینت جدید داروهای موثر در درمان فشار خون

دانلود پاورپوینت جدید داروهای موثر در...

دانلود پاورپوینت جدید داروهای موثر بر اختلالات انعقادی

دانلود پاورپوینت جدید داروهای موثر...

خود آموز سریع لینوکسویندوز را دور بریزید

خود آموز سریع لینوکسویندوز...

سرپرستی تیم ها اردوها و کاروان های ورزش

سرپرستی تیم ها...

خود آموز سریع کالی لینوک

خود آموز سریع...

تحقیق درباره نقش کودکان در بالندگی حماسه عاشورا

تحقیق درباره نقش کودکان در بالندگی...

پیش گیری از بیماری های واگیردار شایع در سنین مدرسه

پیش گیری از...

تحقیق درباره نابینایی و کم بینایی

تحقیق درباره نابینایی و کم بینایی...

حریم خصوصی در تجارت الکترونیک

حریم خصوصی در...

حل تمام مسائل فصل۲ ریاضی آمار

حل تمام مسائل فصل۲ ریاضی...

پاورپوینت درباره اختصاصات ماهی قزل آلا
پاورپوینت درباره احکام مرتبط قانون بودجه سال1391
پاورپوینت درباره احکام محتضر
پاورپوینت درباره اجزاء فرعی پمپ ها
پاورپوینت درباره اجرای سازه های فولادی
پاورپوینت درباره اجرای دوره های آموزشی تربیت مربی در پاسخ پزشکی به حوادث پرتوی
پاورپوینت درباره اجرای اصل 44 قانون اساسی و خصوصی سازی بانک ها
پاورپوینت درباره اثرات کاستن از بار مالی و مدیریتی دولت
پاورپوینت درباره اتونومی براساس نگرش اسلام
پاورپوینت درباره اتحادیه پستی جهانی
پاورپوینت درباره اتحاد عاقل و معقول
پاورپوینت درباره اپیدمیولوژی (مطالعات مداخله‌ای)
پاورپوینت درباره اپی تیکاسیون پرتوهای مولکولی
پاورپوینت درباره ابوعبدﷲ،محمدبن موسی،خوارزمی
پاورپوینت درباره ابزارها و روشهای نوین بانکی و کاربرد آنها در توسعه صادرات
پاورپوینت درباره Zoom از دنیای کوچک تا دنیای بزرگ
پاورپوینت درباره Polymer Flooding سیل پلیمر
پاورپوینت درباره MHC چیست
پاورپوینت درباره I2C BUS
پاورپوینت درباره FDI در نانوتکنولوژی
پاورپوینت,Cell Diversity هومئوستاز
پاورپوینت درباره CBC و ABG نمونه گیری و تفسیر
پروژه درباره طراحی فرایند جوشکاری انفجاری صفحات برنج و فولاد
پروژه درباره کارگاه صنایع چوبی کاج
پروژه درباره ربات تعقیب صورت با میکروکنترلر و دو سروو موتور
تحقیق درباره bios
تحقیق درباره اهمیت خانواده و جایگاه حساس آن در جامعه
تحقیق درباره اقلیم تهران
تحقیق درباره آزمایشات شیمی
تحقیق درباره آسیب‌شناسی تربیت دینی جوانان
تحقیق درباره ایمنی در مقابل مواد شیمیائی
تحقیق درباره انقلاب، عدالت اجتماعی و آزادی
تحقیق درباره xsl چیست؟
تحقیق درباره ایران خودرو دیزل
تحقیق درباره انواع ماست و مواد مغذی آنها
تحقیق درباره اهمیت اقتصادی و جایگاه گلکاری در ایران
تحقیق درباره انیمیشن
تحقیق درباره انقلاب
تحقیق درباره اهمیت و ارزش غذایی پیاز
تحقیق درباره آزمایشات غیرمخرب
تحقیق درباره اندازه گیری چیست
تحقیق درباره اثر تبلیغات در اسنک چی توز
تحقیق درباره آشنایی با سیستمهای سوخت رسانی کاربراتوری و انژکتوری
تحقیق درباره آثار ترک نماز
تحقیق درباره آثار اقتصادی و تامین هدفهای گزارشگری مال
تحقیق درباره انقلاب روسیه
تحقیق درباره تاثرات زیانبار خاک
تحقیق درباره آفرینش
تحقیق درباره انقلاب صنعتی
تحقیق درباره اهمیت سفال در باستان شناسی
تحقیق درباره پرده خوانی
پاورپوینت درباره مرگ ناگهانی ورزشکاران
پاورپوینت درباره فرسایش خاک
پاورپوینت درباره سیاه چاله های فضایی
پاورپوینت درباره آبله مرغان
پاورپوینت درباره استراتژی توسعه منابع سازمان میراث فرهنگی و گردشگری
پاورپوینت درباره بیماری اتیسم
پاورپوینت در مورد هویت و اقتدار ملی
پاورپوینت در مورد دستورالعمل اتلاف سگهای ولگرد
پاورپوینت درباره احکام مرتبط قانون بودجه سال1391
پاورپوینت درباره احکام محتضر
پاورپوینت درباره اجزاء فرعی پمپ ها
پاورپوینت درباره اجرای سازه های فولادی
پاورپوینت درباره اجرای دوره های آموزشی تربیت مربی در پاسخ پزشکی به حوادث پرتوی
پاورپوینت درباره اجرای اصل 44 قانون اساسی و خصوصی سازی بانک ها
پاورپوینت درباره اثرات کاستن از بار مالی و مدیریتی دولت
پاورپوینت درباره اتونومی براساس نگرش اسلام
پاورپوینت درباره اتحادیه پستی جهانی
پاورپوینت درباره اتحاد عاقل و معقول
پاورپوینت درباره اپیدمیولوژی (مطالعات مداخله‌ای)
پاورپوینت درباره اپی تیکاسیون پرتوهای مولکولی
پاورپوینت درباره ابوعبدﷲ،محمدبن موسی،خوارزمی
پاورپوینت درباره ابزارها و روشهای نوین بانکی و کاربرد آنها در توسعه صادرات
پاورپوینت درباره Zoom از دنیای کوچک تا دنیای بزرگ
پاورپوینت درباره Polymer Flooding سیل پلیمر

کلمات کلیدی :ارزشهای بنیادین گوهر انسان برای دسیابی پژوهشگر مرکز مطالعا قوی ارزشهای اخلاقی بیین کرده پیروان باید امین کننده آزادی انسانها منافای انسانها منافای ندارد حقیق درباره نیاز خواسهzwnj های ارزشهای اخلاقی داشه باشد امین کننده امین کند امین میzwnj انسانها منافای قوی ارزشهای پیروان خود میzwnj خواسهzwnj انسان آزادی ارزشهای ندارد اخلاقی
  • رضا محسنی
  • ۰
  • ۰

فایل رام گوشی lenovo phab pb1 750m

فایل رام گوشی lenovo phab pb1 750m

این فایل رام رسمی و تست شده و نسخه اندرویدی 5.1.1 که با گوشی های موجود در بازار ایران کاملا سازگاره. متاسفانه بعضی از سایتهای فروش رام فایلهایی رو میفروشن که ادعا میکنن رام اندروید 6 هست و این کلا اشتباهه. تنها رام رسمی این مدل گوشی فقط رام اندروید 5.1.1 و بعد از نصب رام از طریق آپدیت گوشی میتونین گوشی رو به اندروید 6 ارتقا بدین. همه درایورها و ابزارهای لازم برای فلش کردن به همراه آموزش کامل و مرحله به مرحله نحوه نصب رام در این فایل زیپی که بعد از خرید لینک آن را میتوانید مشاهده نموده و آن را دانلود کنید قرار دارد. توجه کنید که بعد از دانلود کردن فایل حتما از برنامه WinRAR برای اکسترکت کردن فایلها استفاده شود.









سایر محصولات :
فایل رام گوشی lenovo phab pb1 750m

فایل رام گوشی...

پاورپوینت درباره اختلالات مایع آمنیوتیک

پاورپوینت درباره اختلالات...

تحقیق پاورپوینت درباره APA

تحقیق پاورپوینت درباره APA...

پاورپوینت درباره اختلالات تجمعی ناشی از ترومای اندام فوقانی

پاورپوینت درباره اختلالات تجمعی ناشی...

پاورپوینت طراحی معماری

پاورپوینت طراحی معماری...

تحقیق درباره معرفی و دستورالعمل فنی رقم جدید برنج شفق

تحقیق درباره معرفی...

پاورپوینت آماده عوامل توسعه اقتصادی کره جنوبی

پاورپوینت آماده عوامل توسعه اقتصادی کره جنوبی...

پاورپوینت درباره اختراعات دانشمندان ایرانی

پاورپوینت درباره اختراعات دانشمندان ایرانی...

دانلود تحقیق جامع وکامل پیرامون بررسی متابولیسم داروی نوسکاپین در سلولهای مجزای کبد موش فرمتdoc

دانلود تحقیق جامع...

تحقیق درباره رله

تحقیق درباره رله...

پاورپوینت واحد های اداری بیمارستان پروژه تعمیر و نگهداری ساختمان

پاورپوینت واحد های اداری...

پاورپوینت درباره احکام امر به معروف و نهی از منکر

پاورپوینت درباره احکام امر به معروف و...

تحقیق درباره زمینه های نهضت عاشورا

تحقیق درباره زمینه های...

پاورپوینت درباره احتیاطهای استاندارد کاری قبل،حین و بعد تماس با اشیای تیز و آلوده

پاورپوینت درباره احتیاطهای استاندارد کاری قبل،حین...

دانلود تحقیق در مورد نظام خدمات بهداشتی اولیه درایران

دانلود تحقیق در مورد نظام...

پاورپوینت سانتیاگو کالاتراوا معمار اسپانیایی پروژه آشنایی با معماری جهان

پاورپوینت سانتیاگو کالاتراوا معمار اسپانیایی پروژه آشنایی...

تحقیق درباره زیره

تحقیق درباره زیره...

پاورپوینت درباره اجماع و عقل

پاورپوینت درباره اجماع و...

دانلود گزارش کار آفرینی و پروژه مدار الکتریکی فرمتdoc

دانلود گزارش کار آفرینی و پروژه...

پاورپوینت درباره اجلاس معاونان پژوهش و فناورى

پاورپوینت درباره اجلاس معاونان...

تحقیق درباره ریخته گری مداوم

تحقیق درباره ریخته گری مداوم...

تحقیق درباره ریتم در هنر های تجسمی

تحقیق درباره ریتم در هنر های...

پاورپوینت درباره اثربخشی تجهیزات O E E

پاورپوینت درباره اثربخشی تجهیزات O E E...

دانلود گزارش کارآموزی در اداره ثبت اسناد و املاک مشهد فرمتdoc

دانلود گزارش کارآموزی در اداره...

دانلود تحقیق در مورد نحوه صحیح ارسال نمونه های پاتولوژی

دانلود تحقیق در مورد...

پاورپوینت چهار راه منصور واقع در شهر تبریز پروژه تحلیل فضای شهری

پاورپوینت چهار راه منصور...

تحقیق درباره زیبایی شناسی در آثار سلطان محمد

تحقیق درباره زیبایی شناسی در...

پاورپوینت درباره اثر دوران های اقتصادی بر تدوین سیاستهای اقتصادی شرکت های تولیدی

پاورپوینت درباره اثر دوران های اقتصادی...

تحقیق درباره روشهای آزمایش دستگاه تنفسی و معاینات بالینی

تحقیق درباره روشهای آزمایش دستگاه تنفسی...

پاورپوینت پیشینه معماری و مسکن در ایران و جهان پروژه آشنایی با معماری ایران و جهان

پاورپوینت پیشینه معماری و مسکن در ایران...

دانلود تحقیق در مورد وضعیت فناوری اطلاعات در ایسلند

دانلود تحقیق در مورد وضعیت فناوری...

پاورپوینت درباره بیماری اتیسم

پاورپوینت درباره بیماری اتیسم...

تحقیق درباره روش و نحوه تولید قطعات لاستیکی

تحقیق درباره روش و...

دانلود تحقیق جامع وکامل پیرامون سلنیوم و اصلاح آلودگی آن در خاک فرمتdoc

دانلود تحقیق جامع...

پاورپوینت درباره بهینه سازی سایت SEO

پاورپوینت درباره بهینه سازی سایت...

هدف از فعالیت‌های گروه‌ها و احزاب مختلف اصلاح‌طلب در عرصه‌ی سیاست داخلی ایران چیست؟

هدف از فعالیت‌های گروه‌ها و احزاب...

پاورپوینت درباره مدیریت پروژه در RUP

پاورپوینت درباره مدیریت پروژه در RUP...

تحقیق درباره هدف امام حسین از قیام عاشورا

تحقیق درباره هدف امام حسین...

دانلود تحقیق در مورد نمودار دوبعدی و سه بعدی در متلب

دانلود تحقیق در مورد...

پاورپوینت مساجد اسلامی آشنایی با معماری اسلامی

پاورپوینت مساجد اسلامی آشنایی...

پاورپوینت قرقاول زینتی

پاورپوینت قرقاول زینتی...

تحقیق درباره آموزش کشاورزی

تحقیق درباره آموزش کشاورزی...

پاورپوینت درباره برنامه نویسی به زبان C

پاورپوینت درباره برنامه نویسی به زبان...

روش ﻧﻮﯾﻦ ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﺟﺰﯾﺮه ای ﺷﺪن ﺑﺮاﺳﺎس ﺗﺮﮐﯿﺐ روﺷﻬﺎی ﭘﺴﯿﻮ و اﮐﺘﯿﻮ

روش ﻧﻮﯾﻦ ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ...

تحقیق درباره زندگینامه حضرت فاطمه زهرا

تحقیق درباره زندگینامه حضرت فاطمه زهرا...

دانلود گزارش کارآموزی شرکت داده پردازی تونسهامی خاص رمتdoc

دانلود گزارش کارآموزی شرکت داده پردازی...

پاورپوینت روستای اوشتبین پروژه درس شناخت و طراحی معماری روستایی

پاورپوینت روستای اوشتبین پروژه درس شناخت...

دانلود تحقیق در مورد نگاهی کوتاه به واحد های پرورشی متوسطه

دانلود تحقیق در مورد نگاهی کوتاه به...

فایل پشتیبان qcn اطلاعات بیس باند و سریال گوشی Lenovo phab pb1 750m
فایل رام گوشی lenovo phab pb1 750m
فایل پشتیبان qcn اطلاعات بیس باند و سریال گوشی Lenovo phab pb1 750m
فایل رام گوشی lenovo phab pb1 750m
فایل رام گوشی lenovo phab pb1 750m
فایل پشتیبان qcn اطلاعات بیس باند و سریال گوشی Lenovo phab pb1 750m

کلمات کلیدی :گوشی lenovo phab رام گوشی lenovo ایل رام رام رسمی رام اندروید نصب رام این ایل phab pb1 رام گوشی گوشی lenovo lenovo phab pb1 750m اندروید
  • رضا محسنی